Skip to main content

Auteur Topic: ben op zoek naar een relatie

m

missylover

ben op zoek naar een relatie
OP: 15-03-2010, 15:13

hallo,

ik ben op zoek naar een jongen waar op ik kan vertrouwen en waarmee ik lol kan hebben.maar ik weet niet waar ik moet zoeken of ik een relatie moet beginnen kan iemand me tips geven ?
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 15-03-2010, 20:10 door missylover »

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: ben op zoek naar een relatie
#1: 15-03-2010, 16:53
Misschien heb je voor jezelf te strenge regels gemaakt van wat volgens jou een leuke jongen is?
Probeer gewoon is anders naar een jongen te kijken, dingen die je juist wel leuk vind aan die gene.
Ook al is het maar één ding, probeer dit gewoon bij meerdere jongens en je mening zal veranderen :D
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

l

loverjets

#2: 22-03-2010, 17:00
je moet gewoon wachten. er komt vanzelf wel iemand die aan jou eisen voldoet. dat soort dingen komen nooit als je er naar zoekt
xx
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 22-03-2010, 17:01 door magiclover »

K

Karian

#3: 05-04-2010, 10:38
Als je heel hard op zoek gaat en elke jongen die er langs je loopt keurt, denk ik niet dat je snel iemand zal vinden die je echt heel erg leuk gaat vinden. Vaak komt liefde heel onverwacht op je pad. Het is een kwestie van afwachten en niet zo bezig zijn met zoeken. Er is meer in het leven dan een relatie, dat moet je niet vergeten.
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal