Skip to main content

Auteur Topic: Onzeker over seks

• Meester Lid
  • OneLoveOneHeart
  • Vrouw - 30 jr
  • Aangemeld: okt 2009
Onzeker over seks
OP: 22-03-2010, 13:46
Heee,

ik weet niet hoe ik ervan moet denken maar laatst heb ik mezelf voor de eerste keeer gevingert,
Ik vond het best spannend maar ik voelde me ook niet echt op me gemak,
Ik ben bijna 15, en ik vroeg me af ofdat het raar is om er nu al van te genieten..

Wat vinden jullie ervan?

ps.

Als je jezelf gevingert heb, kan je bouw van je vagina veranderen?? (ik weet het sirieus niet.. beetje domme vraag)
  • IP logged

m

magiclover

Re: Onzeker over seks
#1: 22-03-2010, 17:01
het is natuurlijk even wennen ik denk dat je je daarom niet op je gemak voelde

Groetjes,

Charellei
  • IP logged

• Meester Lid
  • OneLoveOneHeart
  • Vrouw - 30 jr
  • Aangemeld: okt 2009
#2: 22-03-2010, 17:35
maar is het ook normaal?? :-[
  • IP logged

m

magiclover

#3: 23-03-2010, 07:08
ja dat is zeker normaal

ik denk dat je het gewoon een paar keer moet doen en dat je je dan meer op gemak voelt

Groetjes,

Charelle
  • IP logged

• Global Moderator
  • Meester Lid
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
#4: 23-03-2010, 17:10
Ik denk dat 15 een leeftijd is waarop je volop aan het ontdekken bent, en ook een leeftijd waarop je je eigen lichaam begint te leren kennen. Ik vind het dan ook helemaal niet ongewoon dat je jezelf dan vingert.

Het is nieuw voor je, je weet niet wat er gaat komen en misschien is er ook nog een stukje angst om betrapt te worden. Het is dus helemaal niet vreemd dat je het spannend vond en dat je jezelf niet op je gemak voelde.
Ik denk dat de gespannenheid af zal nemen, en je jezelf meer op je gemak zult gaan voelen, naarmate je er meer ervaring in krijgt.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

• Meester Lid
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: jun 2009
#5: 23-03-2010, 21:36
Ik heb het ook, maar als mn vriend het doet helemaal niet.

Ik ben dan wel 14, maar als k het zelf doe; dan zit ik net 10 seconde met mn vinger er en dan haal ik die al weg, omdat ik het gewoon niet prettig vind bij mezelf en dat is in tegenstelling van als mn vriend dat doet, want dan kan ik er echt van genieten.

en ja ik weet niet hoe het komt? maar ik laat het nu maar zo, ik doe het gewoon niet bij mezelf..
maaar het is dus wel normaal . :')

x
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal