Skip to main content

Auteur Topic: neef van je neef ?? // nicht van je nicht ??

t

triiesja

ik kom tog even een crises post doen :P
ookal zou ik weg gaan ja ik weet het (A)
Maar in nood doe je alles
Wat vinden jullie kan je met een nicht van je nicht gaan of een neef van je neef ??
Of is dit helemaal verkeerd
denk ff in
jou nicht of neef heeft echt een mooie lekkere sexy neef.
en die gaat jou flowen.
wat zou je doen.
  • IP logged

J

Janneman

Mijn zus is ook de nicht van mijn neef ;) Dus ligt er een beetje aan welke kant van de familie. Maar even alle gekheid op een stokje, jou neef is directe familie van jou, laten we zeggen de zoon van de broer van jou moeder, die komen uiteindelijk voort uit jullie opa en oma. Maar de vrouw van de broer van je moeder komt uit een andere familie, als die een zus heeft met een zoon, heet die niks meer met jou familie te maken in feite (wat betreft afstammen). Dat is een neef van jou neef en ik zie niet in wat het probleem zou kunnen zijn daarvan. Als het binnen je eigen familie valt is het misschien een beetje raar maar daar buiten is niks mis mee hoor.

Dus issie mooi lekker en sexy, zou ik me lekker laten versieren als ik jou was ;)

Groetjes

Ernst
  • IP logged

• Global Moderator
  • Meester Lid
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Mijn zus is ook de nicht van mijn neef ;)

Volgens mij had je nog wel iets verder kunnen gaan.
Triesja is ook een nicht van haar nicht dus wanneer ze zou willen zou ze op die manier zelfs een relatie met zichzelf aan kunnen gaan :)

Maar ik ben het wel met je eens.
Er is wettelijk gezien al geen beletsel wanneer je een relatie met een volle neef of een volle nicht aan wilt gaan.
Even uitgaande van de goede richting wat betreft de familiebanden is een neef van een neef of een nicht van een nicht al helemaal geen probleem.

• IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

• Global Moderator
  • Meester Lid
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Wat ik nog vergat te zeggen,

Volgens mij zijn er een aantal mensen hier die je hier helemaal niet willen missen ;)
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal