Skip to main content

Auteur Topic: Je raadt het al...

U

UglyBenny

Je raadt het al...
OP: 23-05-2010, 12:22
... ik vind dus dat ik niet zo knap ben (puistjes, grote lelijke neus, flaporen, borstelhaar, het hele arrangement). Ik kan daar behoorlijk depri van worden als ik op straat allemaal die coole dudes zie lopen met hun vette zonnebrillen en zo. Zeker nu met dat mooie weer, dan blijf ik eigenlijk net zo lief binnen...
Ook kleding passen, ik durf meestal het hokje niet eens uit omdat ik bang ben dat in de hele zaak een hoongelach zal opstijgen.
Iemand die dit herkent, en liever nog: iemand die daar raad mee weet...  ::) Of moet ik maar gewoon de politiek in?
  • IP logged

U

UglyBenny

Re: Je raadt het al...
#1: 25-05-2010, 17:44
Niet allemaal tegelijk  ^-^
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
#2: 25-05-2010, 18:13
Je moet gewoon meer zelfvertrouwen krijgen, en gewoon schijt hebben aan wat de andere mensen van jou vinden van hou je eruit ziet.
Als je het leuk hebt met je vrienden enzo, dan is het toch goed :D
En als je op van die coole jongens wilt lijken, dan moet je dezelfde kleren enzo gaan kopen. Dan ga je is naar de kapper en zeg tegen de kapper/kapster: Wat zou u nou een leuk kapsel vinden dat bij mij past?

Dat soort dingen :P
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

v

verkauft

#3: 25-05-2010, 19:53
ik zou zelf liever n eigen kapsel hebben niet wat andere hebben lekkerding ;)
ik vond vroeger ook heel erg als andere er iets op tegehadden ofzo nu zeg ik gwn schijt aan nie mijn probleem, met je mss ook proberen de mening van anderen wat los te laten gaan.
mvg
verk
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#4: 25-05-2010, 19:55
ik zou zelf liever n eigen kapsel hebben niet wat andere hebben lekkerding ;)
ik vond vroeger ook heel erg als andere er iets op tegehadden ofzo nu zeg ik gwn schijt aan nie mijn probleem, met je mss ook proberen de mening van anderen wat los te laten gaan.
mvg
verk

Ik zei niet hetzelfde kapsel, maar dat je vraagt aan de kapper wat leuk staat bij jou. Dan ga je gewoon in zon kappersboek bladeren waar allemaal kapsels in staan en dan vraag je de kapper of dit kan enzo :P
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?

v

verkauft

#5: 25-05-2010, 20:09
dan idd wel, d8 dat je zij zelvde te kleden XD, zou wel verkeerd gelze hebben  >:D
grtz
verk
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#6: 25-05-2010, 20:14
Geen mens is perfect, iedereen maakt fouten, dus het is niet erg :P

Mooi citaat:
"practice makes perfect, but nobody is perfect, so why practice?"
  • IP logged

n

nina

#7: 12-06-2010, 20:00
Zelf bekijk je jezelf tot in de kleinste detailles.
Zelf denk je dat dat ene puistje op je kin bijvoorbeeld erg opvalt. Vaak blijkt dat als je mensen vraagt
of dat puistje opvalt ze zeggen: Waar? Welk puistje? Is mij helemaal niet opgevallen!
Denk dan bijvoorbeeld gewoon, ik kan daar toch ook niks aan doen? Hoort gewoon bij mijn leeftijd.
Als je jezelf gewoon goed verzorgt dan is dat toch goed?
Iedereen heeft wel zijn onzekerheden ookal merk je dat niet altijd of mensen hebben er schijt aan.
Als jij jezelf accepteert hoe je bent dan straalt dat ook van je af en zo kom je ook zekerder van jezelf over op anderen.
  • IP logged

L

Lizzy.

#8: 14-06-2010, 15:53
Dat vind ik ook hoor. Je moet gewoon blij zijn met wat je bent. Sommige jongeren hebben eenmaal meer last van puistjes omdat dit ook met je ouders te maken heeft. Mijn ouders hadden vroeger weinig puistjes, en mijn broer en zus ook. En ik ben nu 13 en heb het weinig. Alleen op m'n neus dan soms wat.
  • IP logged

v

valie

#9: 23-09-2010, 19:42
als je meer respect hebt voor je zelf dan krijgen andere ook meer respect voor u
gewoon mee zelfvertrouwen...
gemakkelijker gezegd dan gedaan ik weet het
  • IP logged

M

McLauu.Sosaur

#10: 26-09-2010, 11:55
Ik heb hetzelfde probleem ook wel een beetje gehad.
Nu niet meer, ik ben nu harstikke blij met wie ik ben en wie  ik niet ben.
Weet je wat het is, mensen maken zich zo veel zorgen om hun uiterlijk.
Toen ik een paar jaartjes jonger was, was ik ook niet blij met mezelf.
Ik was klein (ik ben nog steeds niet heel groot) en onopvallend qua
uiterlijk en dat wou ik anders zien.

Wat heb ik gedaan? Ik heb gewoon spontaan het roer omgegooid. Eerst
was ik echt heel verlegen, maar toch ben ik voor een volle zaal op een
podium gaan staan. Ik was bang dat korter haar me niet zou staan, maar
ik heb de schaar erin laten zetten door mijn kapster en heb mijn lange
lokken (die toen tot zo'n 20 cm voorbij mijn schouders kwamen!) af laten
knippen tot een bobkapsel. Spannend? ja. Zelfvertrouwen erdoor gekregen?
Zeker!

Als er iets is waar je niet tevreden mee bent over jezelf, zet dan de stap om
dat te veranderen. Een ander doet het niet voor je. En het is spannend, maar
het geeft je daarna zo veel zelfvertrouwen!

Je zegt bijvoorbeeld dat je puistjes hebt. Die kun je verminderen door je
gezicht vaak te wassen. Clearasil werkt heel goed tegen puistjes. En als je
dan nog puistjes hebt, kun je die altijd verbergen met van die concealers.
(Ja, dat is een soort make up, nee ik vind het niet vreemd als een jongen dat
zou gebruiken om zijn puistjes te verbergen.)
  • IP logged

M

Myanna

#11: 18-11-2010, 13:50
Mensen vinden het zelf vaak erger dan andere hoe je eruit ziet.
Je moet zelfvertrouwen krijgen.
Tegen puisten heb je crempjes
en als je heel erg met je flaporen zit kan je nog altijd laten opereren daaraan.
Succes
  • IP logged

l

linn,

#12: 18-11-2010, 18:59
Wees jezelf, en ga niet andere na lopen doen. Voor zulke mensen heb ik veel meer respect.
  • IP logged

M

McLauu.Sosaur

#13: 29-11-2010, 20:53
Ga naar een kapperszaak die goed bekend staat en laat daar een kapper je haar in een kapsel knippen dat goed bij je gezicht past. Ik heb zelf bijvoorbeeld een nogal apart, asymmetrisch kapsel, maar dat past bij mijn houding en bij wie ik ben en het kapsel dat ik nu heb maakt mijn gezicht veel 'opener'.

En zelf heb ik gewoon schijt aan wat anderen vinden. Ik vind mezelf prima zoals ik ben, ik zit gewoon lekker in mijn vel. Weet je, anderen zullen altijd wel ergens commentaar op hebben. Waar het om draait is wat je ZELF wilt en wat je zelf belangrijk vindt.
  • IP logged

m

michellenies

#14: 02-12-2010, 22:22
wees jezelf en draag iets wat jij leuk vindt, dus je eigen stijl, daar hoef je ECHT niet onzeker over te zijn. als jij dat wil dan doe je dat toch
en so what als mensen naar je kijken... je bent gewoon jij toch? daar hoeven andere mensen niks over te zeggen.

je moet niet denken goh zouden ze hier niet iets van gaan zeggen? hmmm dit koop ik toch maar niet, ben bang dat ze me uit lachen of iets...
je kan beter gewoon kopen wat JIJ leuk vind want JIJ moet het dragen! XXX
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal