Hallo,
Ik ben 12 jaar oud en sinds gisteren heb ik een beetje irritatie rond mijn vagina. Het doet pijn als je er tegen drukt en het is ook een beetje rood.
Ik dacht gisteren dat het wel over zou gaan naar een nachtje slapen, maar nu heb ik het nog steeds,(al is het volgens mij al wel wat minder, want vanmorgen toen ik opstond had ik het nog niet zo in de gaten.)
Mijn moeder is het hele weekend weg dus ik kan ook niemand om hulp vragen, en met mijn vader bespreek ik dit soort dingen niet.
Weet iemand wat ik er tegen kan doen? Ik wil ook niet naar de dokter ofzo, want ik denk dat het zo ernstig nou ook al weer niet is, maar ja ik weet natuurlijk ook niks zeker.
Ik dacht zelf dat ik er misschien een zalfje op kon smeren, maar ik heb geen idee of dat gaat werken, en wat voor zalf ik er op/erin moet smeren want volgens mij kan de vagina daar helemaal niet tegen.
Het meeste pijn doet het (volgens mij, want ik durf niet echt ''supér'' goed te onderzoeken) bij het plekje waar je urine uitkomt. Daar in de buurt is het ook rood.
Maar goed: iemand tips?
xx.