:onou het was 1 van de laatste dagen van de vakantie ik was bij een vriendin we waren gaan stappen enzo maar de tijd vloog wandt had niet gaten dat het alweer half1 s'avonds was maar gelukkig kwam ik een goede vriend tegen die me wel een stukje wou brengen maar hij moest weer weg dus was ik alleen weer verder gegaan maar opeens hoorde ik geritsel in de bosjes ik dacht is de wind maar maar opeens werd ik ruw de bosjes getrokken ik wou gillen maar hij trok een mes
hij begon me kleren uit te trekken en begon me seksueel te misbruiken(door hem ben ik zelfs ontmaagd) :'( :'( :'(
toen ging opeens me mobile af ik zag dat me ma belde
toen liet hij me gaan en rende keihard weg ik nam op en zei dat ik eraan kwam toen hing ik weer op de volgende dag nam ik me moed bijeen en vertelde het me ouders ik had aangifte gedaan en een zwangerschaps test gedaan gelukkig wasd het negatief toen wou ik hett me vriendin vetellen maar toen zag ik me goede vriend weer ik wou geen gedag zeggen wandt hij was meet een groep vrienden maar ik bleef eventjes staan en toen vertelde hij aan zijn vrienden :oJA IK HEB DIE ENE CHIK VERKRACHT toen vroegen ze wie toen zei hij JA JE WEET WEL DIE ENE ZE HEET (mijn naam hou ik privé)
:oik was spraken loos maar ik belde toch de politie maar niemand nam op toen zag ik 2 agenten op de fiets ik vroeg als ze wilde stoppen en vertelde alles maar ze gelovden me eerst niet maar toen kwam er weer een vriend van me GOEDE VRIEND bij en vertelde alles nog een keer toen hebben ze hem opgepakt hij zit nu ik de gevangenis
ik ga nu wel weer met jongens om maarhet liefst niet s'avonds
groetjes:kleine^meid