Skip to main content

Auteur Topic: sex met vriendin terwijl dronke.. kutgevoel

x

xtrlarge

hallo mensen. ik ben laatst gaan kamperen met wat vrienden en daar was een meisje (15) bij, ze lag bij mij en men beste vriend (jongen) in de tent. opeens was ik met haar aant zoenen en vraagt ze om een flesje drank. ik zeg ok is goed je krijgt als je me aftrekt, maar dat was eigenlijk voor de grap.. dus ze aait beetje over me buik en oppeens graait ze naar men lul en begint ze te trekke.. men beste vriend had iets van wtf doet zij nu ! hij ging tent uit en toen trok ze haar broek af en zei ze dat ik hem erin mocht doen. k deed dat, jullie weten wel wat er gebeurt is daarna xd
het erge is dat zij een vriend heeft. zij voelt zich hardstikke klote en ik ook.. enige mense die mij wille steunen/ erover praten zou dat fijn vinde wat k zit diep in de shit.. dnkje :)
  • IP logged

K

Karian

Nou ja, het is inderdaad een beetje onhandig van jullie dat jullie dit gedaan hebben, maar iedere mens maakt fouten, dit kan de beste en trouwste mensen overkomen.

Als ik in haar positie had gestaan zou ik me nog het meest schuldig voelen, want technisch gezien heb jij alle vrijheid om seks te hebben met wie je ook wilt, alhoewel je eigenlijk rekening had moeten houden met het feit dat zij een vriend heeft. Maar dat zij erop in gegaan is, is volledig haar verantwoordelijkheid. Zij heeft een vriend, dat had ze absoluut niet mogen of moeten doen.
Het enige wat je nu kan doen is tegen haar zeggen dat ze eerlijk moet zijn tegen haar vriend, dat zou misschien helpen... haar vriend zal alles behalve blij zijn, maar je kunt het beste eerlijk zijn over dit soort dingen in plaats van het te verbergen.

Succes.
  • IP logged

v

verkauft

ik ben het met karian eens btw mss tip mijde kunnen niet zo veel drank hebben voordat ze weg zijn >:D
grtz
verk
  • IP logged

M

Muse

Ik heb het wellis om minder gedaan dus maak je niet zo druk.. dingen gebeuren jammer je hebt geleefd en dat doe je ng steeds, pak ze tijger  ;)
  • IP logged

• Meester Lid
  • niets is zo veranderlijk als een mens.
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: jun 2009
ik ben het met karian eens btw mss tip mijde kunnen niet zo veel drank hebben voordat ze weg zijn >:D
grtz
verk

hahah, dat is per persoon anders.
ik ken namelijk een jongen die is na 3 bier al weg, alhoewel ik hem een beetje verdenk dat hij gewoon aandacht zoekt.
zo ken ik ook veel meisjes die gewoon 'nep' zat doen en dan denk ik: 'kom op zeg, het is niet echt stoer ofzo om zat zijn te faken.'
maar goed, ik denk dat als meisjes iets op hebben dat ze gewoon wat eerder drukker zijn,
maar ik heb nog nooit gemerkt dat meisjes eerder weg zijn ofzo.
  • IP logged

x

xtrlarge

njaa ik probeer die persoon nu te vermijden xd dat is zo raar vind je niet..
ik bedoel; oh heb je die weer waarmee ik seks heb gehad xd
toch bedankt enzoo..
  • IP logged

v

verkauft

hahah, dat is per persoon anders.
ik ken namelijk een jongen die is na 3 bier al weg, alhoewel ik hem een beetje verdenk dat hij gewoon aandacht zoekt.
zo ken ik ook veel meisjes die gewoon 'nep' zat doen en dan denk ik: 'kom op zeg, het is niet echt stoer ofzo om zat zijn te faken.'
maar goed, ik denk dat als meisjes iets op hebben dat ze gewoon wat eerder drukker zijn,
maar ik heb nog nooit gemerkt dat meisjes eerder weg zijn ofzo.
true iedereen gaat op een andere tijd weg, al is 3 bier tog wel heel erg, en faken nog erger. vaak zijn meiden wel eerder weg vanwege verschilende mix dranken enzo.
grtz
verk
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 08-11-2010, 20:01 door verkauft »

A

Ashley-16

verk je schept op
  • IP logged

v

verkauft

excuus excuus, soms heb ik zon bui dan doe ik dat.. is het zo iritant geschreven?
EDIT
je had gelijk heb het aangepast ergert mezelf ook nogal...
grtz
verk
  • IP logged

M

Myanna

Nou eigenlijk hoef jij je er niet kut onder tevoelen.
Je hebt geen vriendin dus het is niet een fout van jou.
Idd vind ik ook dat ze eerlijk tegen haar vriend moet zijn..
Succes !
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal