Skip to main content

Auteur Topic: Alleen

.

...

Alleen
OP: 03-09-2010, 15:11
Hooi mensen,

Ik heb nog nooit een vriendje gehad, ben pas 15, maar heb het gevoel dat iedereen een vriendje heeft (gehad) behalve ik. Hoe krijg ik een vriendje? Mensen zien mij alleen als aardig en vriend, niet als verkering ofzo. Ben klein heeft het daarmee te maken? Ik hoorde mensen zelfs een x op school zeggen: "ze is aardig, maar je kan niet eens met haar zoenen want ze is te klein"  :-\ Het maakt me onzeker... Iemand tips ofzo???

xxxx.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 992
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: Alleen
#1: 03-09-2010, 18:00
Heej,

Hoe klein is klein dan? want misschien overdrijven ze wel?

Maargoed dat met geen vriendje gehad hebben is echt niet erg hoor. Ik ben nu 17 en ik heb ook nog nooit een vriendin of iets gehad. Ik heb ook nog nooit een meisje gezoend etc.
Je moet gewoon geduldig zijn en niet erachteraan zitten, want als je gaat zoeken zal je het niet vinden.
En als je straks 16 bent dan mag je naar café's en kun je met groep vriendinnen uitgaan en ook jongens versieren enzo

Gr,

Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

v

verkauft

Re: Alleen
#2: 04-09-2010, 20:30
idd, ik ben 15 en ook nooit echt iets gehad ofzo;) (... je hebt als geslacht man ingevoerd maar ik begrijp dat dat vrouw hoort te zijn;))
en hoe lang ben je dan, want daar word eigelijk tog overheen gekeken;)
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Alleen
#3: 04-09-2010, 22:01
je hebt als geslacht man ingevoerd maar ik begrijp dat dat vrouw hoort te zijn;))

Ik kan mij goed voorstellen dat je je best doet om zo anoniem mogelijk te blijven maar ik vind het toch wel relevant om te weten of we met een man of met een vrouw te maken hebben.

Ik heb het geslacht dan ook aangepast.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

M

Muse

Re: Alleen
#4: 05-09-2010, 20:48
T is allemaal nie zo erg hoor zodra je gaat stappe en al ben je onwijs bezig mt zoene en al je hoeft egt niet te denken dat t zo raar is k bn ook de knapste niet maar zo denk ik nooit k kom gewoon zkr over tydens t stappe waardoor k meestal bezig bn mt vanalles en ng wat op de goede manier dn^^
  • IP logged

I

Ikhouvanje

Re: Alleen
#5: 28-10-2010, 21:29
Laat die mensen maar lekker praten. Jij bent tenminsten geen meisje die zich aan iedere jongen geeft. Je moet gewoon nog even gedult hebben dan komt er vanzelf iemand die jou leuk vind om wie je bent, en wie het niet uitmaakt dat je klein bent. Ik ben zelf best wel lang en dat is ook heel erg vervelend als je een vriendje hebt, zeker als hij iets kleiner is dan jou... Wees blij met wie je bent en hoe je er uit ziet, want je bent uniek en daar kun je trots op zijn. (:
  • IP logged

.

...

Re: Alleen
#6: 14-11-2010, 11:20
sorry van dat geslacht dat was een foutje, ik weet nog niet zo goed hoe dit werkt
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal