Op 23`02`10 kreeg ik met een jongen uit mijn vorige klas. Hij was alles voor me... Helaas waren we maar 2 weken en 2 dagen samen... Hij maakte het uit omdat ik me in mijn arm sneed en hij dacht dat ik het niet meer zou doen als we uit elkaar zouden gaan. Maar dat werkte dus niet. We bleven gelukkig wel beste vrienden, hij hield nog van me en ik nog van hem. Maar hij zei dat het gewoon niet meer werkte. Een paar weken later zei hij dat hij verliefd was op een vriendin van mij. Ik was er natuurlijk kapot van maar ik wou hem ook helpen. Een paar weken later vroeg een jongen die mijn ex heel erg haatte verkering aan me. Ik had hem al heel vaak afgewezen, maar ik was bang dat ik hem daardoor kwijt zou raken. Dus ik zei ja... Ook een beetje om mijn ex te vergeten. We wouden het wel geheim houden, behalve voor mijn beste vriendin en zijn beste vriend. Het liep heel anders dan ik verwacht had. Het ging ongeveer een maand goed, ik sneed mezelf ook niet meer toen. Maar daarna draaide alles om. Dat was achteraf ook best wel logisch want je kunt liefde niet verborgen houden. Mijn vriend had tegen een meisje gezegd dat ik met hem had, en zij had dat verteld tegen mijn ex. Hij was zo boos... Hij zei dat ik een hoer was en hij begon me helemaal uit te schelden. Hij was echt zo boos... Ik deed alles om hem terug te krijgen als mijn beste vriend maar het lukte niet. Hij haatte me. Ik begreep wel dat hij boos was omdat ik niets gezegd had, maar ik begreep niet waarom hij me dan een hoer noemde. Hij vond toch ook iemand anders leuk... Ik zat met een paar vrienden op msn te praten toen er een zei: "Je bent ook niet echt slim hea?! Je had hem terug kunnen krijgen! Hij zei alleen maar dat hij haar leuk vond om jou jaloers te maken! Hij wou je ook terug!". Toen ging ik mijn smsjes terug lezen en hij had best gelijk kunnen hebben... Hij stuurde ook heel vaak hvj enzo. Maar ik kon het niet meer goed maken... Een maand later ging het uit tussen mij en mijn vriend. Want hij dacht dat ik niet van hem hield. Dat was niet waar, want ik hield super veel van hem. Maar ik hield ook nog van mijn ex.. En dat voelde hij.. Nu is er een nieuw schooljaar begonnen en ik zit weer bij alle 2 mijn exen in de klas en ze haten me alle twee... Ik wil mijne eerste ex heel graag terug als mijn vriend. En mijn andere ex wil ik heel graag terug als een goede vriend.. Maar dat gaat niet meer en dat weet ik ook wel... Maar toch ga ik er elke keer wer kapot door.. Als hij me weer boos aankijkt of als hij me weer uitscheld... Ik ga kapot zonder hem.. Gelukkig heb ik kunnen stoppen met in mijn armen snijden... Maar je kunt de littekens nogsteeds zien.. Ik wil mijn leven terug... Maar ik weet niet hoe..