Skip to main content

Auteur Topic: Aankomen en afvallen gdoe

P

PaulieenOnTheRadio

Aankomen en afvallen gdoe
OP: 20-10-2010, 20:05
Nuja, Haalo x ten eerste

Kyk ; ik ga eerlyk zyn, en 't hele verhaal zo kort mogelyk proberen te vertellen,
dus 't is begonnen zo een 3 jaar geleden ;
Ik bn altyd al bezig geweest met myn uiterlyk,
ik geef er veel om en zou een moord doen om er PERFECT uit te zien,
ik werd niet gepest, had eigelyk best veel vrienden, en kreeg veel complimentjes,
en ik weet niet hoe het kwam, door de druk ofzo;
maar ik werd op eens heel onzeker, en dacht dat ik maar een kilo'tje of 5 kwyt kon spelen on opgemerkt en zondr gevaar,
niet echt slim ik weet het,
maar 't ging nie echt zo als gehoopt want de kilotjes vlogen er vanaf maar ik werd steeds niet bly en dacht nog wel eentje dat kn wel,
eerlyk gezegt was ik het monster anorexia aan het kweken,
maar das niet zo makkelyk om dat stil te houden, al probeerde ik 't wel,
ik heb-had zo myn eigen eetdag boekje,
en ik hebt omdat ik er die dag nioe helemaal bywas laten liggen op myn tafel op school ,
dus van het eene naar het ander, en de leeraren hebben dat allemaal gelezen,  :-[
en dan kryg je te horen dat zei je zeggen dat je anorexia hebt en blaablaablaa,, omt niet te lang te maken;
zei hebben het myn ouders  verteld ,
end an hebben ze een doketer er by gehaald en die heeft dan zo 'n eet shema gemaakt enzo;;

enn , nu heb ik al een ijdjegeen shema meer omdat 't best goed gaat, maar ik wil 't verslaan dat irritante monster, en ik wil proberen aan te komen; maarik ben bang dat ik mdan net de andere kant op ga gaan, heeft iemand een mening aub (a)
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: Aankomen en afvallen gdoe
#1: 21-10-2010, 21:15
auw, dat is niet zo'n mooie manier van uitgevonden worden, ik weet zelf niet zo super veel van anorexia. Maar als ik jou was zou ik niet bang worden om aan te komen, ik vind zelf dat je beter wat vlees kunt hebben dan dat je super dun bent. Maar met "ik ben bang dat ik mdan net de andere kant op ga gaan" bedoel je dat je weer af gaat vallen of juist aan gaat komen?
Was niet zo duidelijk voor mij namelijk.
Ik hoop dat alles goed komt, succes ;D
xx<3
  • IP logged

P

PaulieenOnTheRadio

Re: Aankomen en afvallen gdoe
#2: 22-10-2010, 20:46
Vekeerde kant ; kyk 't is verschikkelyk tweestydig altyd;
ik wil niet ziek zyn, maar vanaf dat er eten in de buurt kom blokkeer ik,
en de verkeerde kant is nu afvallen, want als ik zo door ga heb ik eerlyk zegt nieeet nog tot myn 30ste ; of zo,
maar aankomen is ook 'n ramp...
dus VERkEERDE KANT = afvallen,
't lieft zou ik zo blyve, maar das onmogelyk :o en bdankt x
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Aankomen en afvallen gdoe
#3: 07-11-2010, 20:42
Hallo,

Ik had een vraagje, is er door een psychiater echt de eetstoornis anorexia bij je vastgesteld?
Voor de rest kan je proberen gewoon weer te eten wat je normaal eet. Misschien klinkt het je echt heel moeilijk in de oren.
Probeer voor jezelf een knop uit te schakelen, dat je niet let op wat je eet en weeg jezelf maar een keer per week. (of beter nog helemaal niet)
Hang een doek over de spiegel heen en koop een kleine spiegel dat je alleen je gezicht kan zien. Misschien helpt dat?

meisjegevoel
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

v

verkauft

Re: Aankomen en afvallen gdoe
#4: 08-11-2010, 19:54
eet normaal, (ik weet niet wat ik zelf weeg meisjesgevoel XD).
wetenchappers hadden trouwens nog vast gesteld dat iets zwaarder minder erg is dan te dun (nu heb ik het waneer eht wel wat scheelt niet 1 kilotje van je bmi ofz (en bmi is pas betrouwbaar als je uitgegroeid bent)). dat je de verkeerde kant denkt op te gaan zul je echt wel op tijd doorhebben. de mensen die "dik" zijn weten dit meestal zelf ook wel.
grtz
verk
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 608
  • Vrouw - 29 jr
  • Aangemeld: okt 2010
Re: Aankomen en afvallen gdoe
#5: 11-11-2010, 21:01
Citaat
dat je de verkeerde kant denkt op te gaan zul je echt wel op tijd doorhebben
Dat is niet bij iedereen zo. De meeste mensen die de stoornis anorexia op hun naam krijgen, dachten zelf dat ze helemaal niet ziek waren en zien als ze in de spiegel kijken nog steeds een dik iemand staan. Dat is ook wel het vervormde beeld dat mensen met anorexia hebben.
Het heeft dus niet alleen maar met je lichaam te maken, het zit ook echt tussen je oren. Vandaar dat er moeilijk van de stoornis af te komen is.

meisjevoel
  • IP logged
Als je een probleem hebt wil ik je graag helpen.

M

Myanna

Re: Aankomen en afvallen gdoe
#6: 14-11-2010, 16:23
Ik heb echt geen hulp voor je.
Zelf heb ik ook een probleem.
Echt ik heb een eetprobleem, waar ik zelf heel erg mee zit.
Als ik het deel met andere lachen ze erom, omdat ze denken dat het wel mee valt.
Ik vind mezelf tedik, soms eet ik weken niks, behalve avond eten. Want dat moet ik.
Al doe ik me best om eronder uit tekomen.
Andere weken stouw ik mezelf helemaal vol.
En kan ik niet stoppen met eten.
Ze zeggen dan dat het mooi in evenwicht gaat,
maar als ik zo weinig eet, en veel sport val ik op de 1 of andere manier niet veel af.
Hoe komt dat ?
  • IP logged

m

miss-girl23

Re: Aankomen en afvallen gdoe
#7: 15-12-2010, 16:49
Je kreeg toch veel complimentjes toen je nog gewoon gewicht had..?
Een mega dun iemand is nooit mooi  dus gewoon lekker veel eten  ;)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal