Skip to main content

Auteur Topic: Ik weet t niet meer?

A

Anomynous

Ik weet t niet meer?
OP: 20-10-2010, 20:25
hey,

ik ben een jongen 15 jaar en ik heb een probleem...
Ik ben sinds de 1e van de middelbare school af en toe gepest door jongens van eey homo! Enzo maar dat kwam omdat ik meer met meisjes omging door mijn thuis situatie. Ik woon namelijk met 2 zusjes en 2 zussen thuis. nou weet ik zelf niet meer waar ik op val:S ik voel helemaal niks, als ik een knap aardig meisje tegen kom dan voel ik niks zelfs al is zij het leukste meisje die ik ken, dan voel ik niks. Maar bij jongens voel ik helemaal niks. ik zie ze als vrienden meer niet. ik weet t niet meer wat ik hier mee moet:( kan iemand mij misschien helpen?

Groetjes
  • IP logged

l

lolla

Re: Ik weet t niet meer?
#1: 21-10-2010, 15:40
je bent gewoon niet op iemand verlieft misschien komt dat later nog maar dan hoef je niet per se homo te zijn. IK vind het niet erg als iemand homo is maar dat licht aan je zelf ik denk wel dat het moeilijk is maar ik weet ook nog niet zo goed wat je kan doen.
  • IP logged

C

CupCakeMies

#2: 21-10-2010, 21:25
Ik denk dat omdat je zo vaak homo bent genoemd je daar veel aan ging denken en je, jezelf om die reden afvraagt of je ook homo bent. Maar je voelt al helemaal niks bij jongens dus dan ben je toch al gauw geen homo? Ik denk net als elise dat je gewoon niet verlieft bent en dat dat er veel mee te maken heeft. Je zult later wel uitvinden waar je voor valt als je verlieft word ;'D
xx<3
  • IP logged

A

Anomynous

#3: 24-10-2010, 16:34
bedankt, dit helpt!
  • IP logged

I

Ikhouvanje

#4: 28-10-2010, 21:21
Je wordt gewoon niet snel verliefd. Je komt vast nog wel iemand tegen die je echt leuk vind. Als je nog minder bij jongens voelt dan bij meisjes ben je waarschijnlijk geen homo. Bij mij op school worden alle jongens door hun vrienden heel vaak homo genoemd terwijl ze het niet zijn en soms zelfs een vriendin hebben. Je moet gewoon nog even wachten, je vindt vanzelf iemand waar je meer voor voelt. Gewoon even gedult hebben denk ik(:
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal