Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd op mijn stiefbroer van 22...

I

Ikhouvanje

Heeii,,
Ik ben 14 en mijn ouders zijn nu bijna 2 jaar gescheiden... Mijn moeder had eerst een nieuwe vriend zonder kinderen maar dat is nu over en nu heeft ze weer een nieuwe vriend. Eerst vond ik het helemaal niets, tot ik zijn zoon zag... Hij heeft 3 kinderen, een dochter van 23, een zoon van 22 en nog een andere zoon van 20. De eerste keer zag ik alleen zijn dochter met haar vriend en zijn oudste zoon met zijn vriendin. De tweede keer zag ik ook zijn jongste zoon met zijn vriendin. Ik vond zijn jongste zoon wel leuk maar hij had een vriendin en hij was 20! Dat is echt veel te hoog gegrepen voor mij vond ik dus ik zette het uit mijn hoofd. De derde keer begon ik me steeds meer op mijn gemak te voelen bij iedereen. Ik hoorde van mijn stiefvader dat het uit was tussen zijn oudste zoon en zijn vriendin. Zijn vriendin had al weer een ander. De vierde keer zag ik alleen zijn oudste zoon. We (mijn moeder, mijn stiefvader en mijn beste vriendien) gingen naar het oude huis van mijn stiefvader waar zijn jongste zoon ook nog woont. Want mijn stiefvader woont nog niet bij mij en mijn moeder. Daar was alleen zijn oudste zoon. We gingen op de bank zitten. Alleen mijn moeder en mijn stiefvader gingen wat spullen inpakken omdat mijn stiefvader bij ons gaat wonen. Dus daar zaten mijn beste vriendin en ik dan, bij mijn stiefbroer op de bank. Hij was op zijn xbox aan het spellen en wij zaten te kijken en een beetje te praten. Het begon steeds gezelliger te worden. Ik voelde me heel goed bij hem. Hij was heel aardig en lief, en eigenlijk ook wel heel erg knap. Het was al avond dus we moesten naar huis... Ik wou eigenlijk helemaal nog niet weg het was echt heel gezellig. Hij moest ook naar huis (hij woont bij zijn moeder) dus mijn stiefvader zei dat we hem wel even thuis konden brengen. We moesten met zn drieen op de achterbank zitten (mijn beste vriendin, mijn stiefbroer en ik). Ik zat in het midden. We werden echt half geplet. Mijn stiefbroer was zo lekker warm. We hebben dezelfde humor en heel veel dingen die hij leuk vind vind ik ook leuk... Toen hij uit moest stappen vond ik dat best wel jammer. Hij zwaaide en gaf mijn moeder en zijn vader een knuffel en een kus, toen liep hij weg. Hij riep nog wel doei naar mijn beste vriendin en mij. En toen hij bij de deur stond zwaaide hij nog even. Toen we wegreden hebben mijn vriendin en ik heel de tijd over hem zitten praten via mijn telefoon. Dat doen we heel vaak. Het ging heel de tijd over hem. Zij vond hem ook wel lief maar ze zei ook dat hij te oud was... Nu kan ik hem nog steeds niet uit mijn hoofd krijgen.. Hij was zo lief en leuk... Wat moet ik doen? Er zit 8 jaar leeftijds verschil tussen ons..
  • IP logged

K

Karian

Hij kan wel erg lief en erg leuk zijn... meis, maar hij is je stiéfbroer...
Meer kan ik er eigenlijk niet van maken!
Je zult toch echt moeten accepteren dat het niét kan, nog goed is, als je er al aan zou dénken iets met hem te krijgen!
Bovendien is hij echt veel te oud voor je... ik vrees dat dat nog een goede reden is.

Maar ik kan het me heel erg goed voorstellen dat het lastig is.
Probeer hem gewoon niet té vaak te zien en er niet teveel verder over te fantaseren.
Je hormonen werken hier ook erg goed, je bent veertien dus erg gevoelig voor alle prikkelingen.
Nu hij dan als stiefbroer een leuke knul is, is even flink balen.
  • IP logged

I

Ikhouvanje

Ja, je hebt gelijk.. Ik denk dat ik hem gewoon gebruik om over mijn vorige liefde heen te komen-.- ..
Dankje(:
  • IP logged

K

Karian

Geen probleem ;) Geef het de tijd. Dan gaat het waarschijnlijk vanzelf wel over.
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal