Skip to main content

Auteur Topic: Los laten.

J

Juliaaaa.

Los laten.
OP: 03-11-2010, 19:34
heee um ik heb nogal een probleem, ik ben al een hele tijd verliefd op een jongen, hij was niet op verliefd op mij maar een tijdje geleden heeft hij me um, jaa geplayed zegmaar. hij nam me mee naar zijn huis, en zij super lieve dingen en keek  me soms super lang aan en dan steelde hij me, hij deed zooo lief.  hij vroeg of ik hem wou aftrekken, dus deed ik dat. de volgende dag bestond ik niet meer en vandaag heeft hij me uitgescholde voor hoer. hij kwam naar me toe en zei het recht in mijn gezicht. alles brak vanbinnen dus ik begon naar hem te schreeuwen dat hij eens op moest houden met dat gedrag, ondertussen begon ik nog te huilen ook maar tegelijkertijd schold ik hem ook uit. toen ik na school thuis was. was ik helemaal kapot..! een paar dagen geleden zat hij met al zijn vrienden ook al rot opmerkingen te maken enzo, en ik ben al een jaar verliefd op hem, en hij doet telkens zo lullig en dan ineens weer zoooo lief. en dan denk ik van, wat een klootzak maar ik kan hem gwn niet los laten, het lukt niet ! hij zit bij mij in de klas dus ik zie hem elke dag ! hij verpest echt gwn me leven, het lukt me gwn niet om ECHT LANG boos op hem te zijn :(
iemand tips ? :D

Liefss Lola
  • IP logged

i

ikben

Re: Los laten.
#1: 04-11-2010, 19:49
heyd dit is super raar want bijna presies het zelfde gebeurde me vorg jaar,
als hy zich zo gedraag is hij het niet waard,
een jongen moet het niet heel de tijd aan en uit maken of je vorrot scheleden,
blijf positief denk niet hij verpest mijn leven:
bij mij maakte hij he uit op het zomerfeest(aan het einde van het jaar)
we hebben heel de vakantie ruzie gehad,
maakt het goed maar wacht eerst af,ga niet NIET op zijn gezeik/gescheld af reageer niet op,
hij stopt van zelf, uit eindelijkt komt hel wel goed,
gebruik deze tips,ze werken echt heel goed ;)
ik ben nu erg goed bevriend met me ex,we weten niet of we nog wat willen maar we zien wel ;D
xx
  • IP logged

C

CupCakeMies

#2: 04-11-2010, 19:50
wow, das echt een gemene gast o.o
Gewoon niet meer naar hem kijken. En hou alsjeblieft op met verliefd op hem zijn, want volgens mij wil hij je alleen maar pijn doen en een beetje met je spelen. Negeer hem, denk dat hij niet meer is dan een klasgenoot. Je zegt dat ie de ene keer weer een klootzak is en de andere keer weer super lief? Sorry maar ik snap zelf niet hoe je verliefd op zo'n persoon kunt blijven, maar ja die dingen gebeuren natuurlijk gewoon..
Vind je hem echt nog steeds helemaal geweldig?
Dat kan ik me namelijk niet voorstellen..
Maar doe gewoon wat als eerste in je op komt. Twijfel niet bij de acties die je neemt en zorg dat je geen spijt krijgt..
Succes..
xx<3
  • IP logged

J

Juliaaaa.

#3: 05-11-2010, 16:12
nou @ de reactie boven me, ik vind hem idd niet helemaal geweldig meer en ik weet eigenlijk ook niet of ik nog echt verliefd op hem ben maar ik blijf gewn dat gevoel voor hem hebben , maar in iedergeval bedankt dat je even gereageerd heb :D ik denk dat ik er wel wat aan heb :)

xx
  • IP logged

I

Ikhouvanje

#4: 17-02-2011, 08:43
Ik heb ook zo iets meegemaakt, over 6 dagen is het precies een jaar geleden.. Die jongen scheld me nog iedere dag uit voor hoer maar toch hou ik van hem en dat gevoel is nog niet over.. Je kunt er niks aan doen. Ik denk dat je zoveel van hem houdt dat je hem alles kan vergeven terwijl je dat zelf eigenlijk niet wil. Probeer leuke dingen te doen en hem achter je te laten. Je leeft maar één keer. Laat hem dat niet verpesten. Ik weet hoe moeilijk het is maar je moet gewoon doorzetten. Reageer niet op de lieve dingen die hij zegt. Hij verdient jou niet als hij zo tegen je doet. En als hij boos tegen je doet laat hem lekker schelden, jij weet dat je veel meer waard bent dan hij. Succes (: xxx
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal