Skip to main content

Auteur Topic: ik wil hem niet ontmoeten

v

vlindertje

ik wil hem niet ontmoeten
OP: 07-11-2010, 11:15
Ik heb iemand ontmoet via internet, uit Portugal.
Hij is heel lief enzo, en ik vond het lekker veilig om met hem te praten omdat hij zo ver woont.
Maar nu wil hij dus naar mij toe komen... maar als mijn ouders daar achter komen worden ze
hartstikke boos denk ik, en ik wil het zelf ook niet...
Ik heb hem best wel het verkeerde gevoel gegeven, maar ik weet dus niet wat ik moet doen..
Ik wil hem niet kwetsen, ik wil niet hard tegen hem zijn. Hij is een keer eerder naar Nederland
gekomen en toen is hij ook heel erg gekwetst. Wat moet ik doen? :(
  • IP logged

K

Karian

Re: ik wil hem niet ontmoeten
#1: 07-11-2010, 11:25
Gewoon eerlijk zijn. Hij snapt het vast wel als je zegt dat dingen via internet op jou niet altijd even betrouwbaar overkomen, want dat hebben zoveel mensen. Zulke dingen zijn nou eenmaal echt niet veilig. En probeer ook uit te leggen dat je het niet persoonlijk bedoeld, maar dat je ouders het ook niet goed zouden vinden en je liever gewoon met hem via internet wil blijven praten, omdat jij dat prettiger en veiliger vind voelen.
  • IP logged

• Global Moderator
  • Meester Lid
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
#2: 07-11-2010, 16:18
Ik denk dat je hem meer kwetst wanneer je hem voor niets hier heen laat komen dan wanneer je duidelijk aan geeft dat je dat niet wilt.

• IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

C

CupCakeMies

#3: 07-11-2010, 20:47
Je zal het hem gewoon moeten vertellen. Het hoeft ook helemaal niet hard te zijn, gewoon zeggen dat het niet kan en dat je het niet wil. Als hij hierdoor gekwetst word vind ik hem zelf nogal een vaag persoon..
xx
  • IP logged

N

Nezha

#4: 26-12-2010, 18:46
Heeey,
Je moet doen wat je hart zegtt
En vooral daar naar luisteren
doe niet wat hij wil
En als je het niet wil
zeg het dan ook gewoon
  • IP logged

l

linn,

#5: 27-12-2010, 10:57
Eerlijk zijn duurt het langst, zo kwets je hem steeds meer.
  • IP logged

a

anouk

#6: 28-12-2010, 18:33
Je kunt hem ook vragen of je ouders mee kunnen naar de eerste keer dat je hem ziet, je kunt het ook gewoon niet doen en het eerlijk zeggen maar ik zou niet weten hoe dat uitpakt, weten je ouders er eigenlijk van?

groetjes Anouk
  • IP logged

k

knarf7474

#7: 01-01-2011, 20:02
als jij het niet wil moet je hem het gewoon zeggen
waarschijnlijk zal hij het wel snappen.
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal