Skip to main content

Auteur Topic: gewoon beschamend

k

kelvin15

gewoon beschamend
OP: 18-11-2010, 06:42
ik heb nooit pukkels gehad. echt nooit. ik denk wel eentje maar toch. maar het probleem is dat ik ze nooit op me gezicht heb gehad. echt heel beschamend om te zeggen maar alle pukkels die ik heb zijn op me k*ont. :(

is dit normaal?
  • IP logged

M

Myanna

Re: gewoon beschamend
#1: 18-11-2010, 13:56
Eeeuh,
ik heb echt geen flauw idee of dit normaal is,
maar de crempjes en anti puisten spul voor je gezicht kunnen misschien ook helpen op jebillen?
Succes,
ik hoop dat andere je beter kunnen helpen
  • IP logged

l

linn,

#2: 18-11-2010, 18:56
Voortaan niet meer op de wc bij een vreemde zitten. :)
  • IP logged

C

CupCakeMies

#3: 18-11-2010, 19:46
Hm, ik heb dat niet.. Maar ik denk dat er vast wel wat mensen zijn die dat ook hebben. Ik neem aan dat je het gewoon zo kunt verzorgen zoals je met die op je gezicht kunt doen..
Succes!
  • IP logged

k

kelvin15

#4: 19-11-2010, 07:19
ok
  • IP logged

.

...

#5: 19-11-2010, 15:39
Ik heb nog nooit gehoord van puisten op je kont. Ik heb ze op m'n bovenarmen. Maar wees blij, op je kont ziet niemand ze. Iemand met een heel gezicht vol, dat is pas vervelend.
  • IP logged

M

McLauu.Sosaur

#6: 29-11-2010, 20:36
Een vriendin van mij heeft het op haar rug, die is naar de huisarts geweest en die heeft haar een middeltje voorgeschreven tegen puistjes/pukkels. En het helpt heel goed bij haar.
Dus mijn advies is, ga even langs je huisarts, al schaam je je er misschien een beetje voor. Die man/vrouw is een professional, dus hij/zij zal het niet doorvertellen aan mensen en ze krijgen patiënten die veel beschamender dingen moeten uitleggen of laten behandelen ;)
  • IP logged

T

ThisIsMe

#7: 23-12-2010, 14:42
Misschien kan je beter naar de huisarts gaan en daar het vertellen, je hoeft je daar niet voor te schamen (de huisarts maakt wel meer mee) en hij weet er veel meer van
  • IP logged

m

miss-girl23

#8: 23-12-2010, 16:20
Ik heb soms ook wel eens een puist op mn kont maar neit echt er op maar er boven zeg maar
maar ik zou er niks aan doen ... niemand ziet ze  :P of je kan van die anti-puist spullen proberen
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal