Skip to main content

Auteur Topic: Haar vragen

P

Punt Komma

Haar vragen
OP: 22-11-2010, 16:31
Hallo allemaal.
Ik heb niet zo lang geleden een meisje ontmoet en ik ben voor het eerst echt verliefd geworden en ik weet dat zei mij ook leuk vind want we hebben het elkaar verteld.
We zeggen nu al een tijdje tegen elkaar dat we van elkaar houden dus ik dacht dat het wel goed zat.
Maar nou kwam ze er laatst mee dat ze het het wel grappig vond dat we al zo aan het praten waren zonder dat we met elkaar hadden. Toen dacht ik: Oh shit, ik heb het iets verkeerd begrepen en het is dus de bedoeling dat we elkaar vragen.
Ik dacht eigenlijk dat verkering vragen een beetje uit de tijd was en meer basisschool gedoe was maar blijkbaar niet.
Ik ben 14, zij is 13 trouwens.
Nou vroeg ik me af: Wat moet ik haar vragen:
"Wil je verkering met me" klinkt zo kinderachtig of zit ik ou verkeerd?
Ik zie haar morgen en dan wil ik het vragen. Ik weet bijna zeker dat ze ja zegt alleen ik wil het wel goed vragen want dit is voor het eerst dat ik iemand vraag. :/
Wat zal ik zeggen morgen?
Alvast bedankt!
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
Re: Haar vragen
#1: 22-11-2010, 16:58
Ik heb zelf ook nog nooit iemand gevraagd, dus ik kan je eigenlijk geen advies geven.

Maar ik heb wel een idee, je zou het namelijk op een soort van grappige manier kunnen vragen. Want je zegt zelf dat het kinderachtig is, dan moet je het juist zo vragen dat het overdreven kinderachtig is, zodat het eigenlijk grappig is. Snap je me?

Maar ik denk dat andere mensen beter advies kunnen geven betreft dit onderwerp.

Succes in ieder geval!

Gr,

Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

C

CupCakeMies

#2: 22-11-2010, 17:20
Ik vind dat zelf ook nogal kinderachtig hoor. Ik denk dat je beter iets kunt zeggen als; Wil je iets met mij? of gebruik het woord relatie ofzo ipv verkering...
Oh en het is natuurlijk stom als je het uit het niks zegt/vraagt, dus je zou dan kunnen beginnen met; Weetje nog dat je zei dat je hetgrappig vond dat we al zo aan het praten waren enz.

Eigenlijk lijkt het me ook wel vet als meisje zijnde als je zou zeggen: Nou, we praten toch al zo dus kunnen we net zo goed iets met elkaar hebben.

Niet precies maar gewoon iets in die richting..

Succes!
<3
  • IP logged

P

Punt Komma

#3: 22-11-2010, 17:32
Ik ben trots U te mededelen dat dit niet meer nodig is. (:
Ik heb het woord 'relatie' gebruikt, voor dat ik dat 2e bericht zag en het atwoord was ja :D
IK ben nu heel blij en wil jullie toch bedanken.
Nou, mijn dag kan niet meer stuk =D
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
#4: 22-11-2010, 18:44
Van harte gefeliciteerd, en moge jullie lang en gelukkig samenzijn :D
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

C

CupCakeMies

#5: 26-11-2010, 21:55
woah, vet! Gefeli  :P
  • IP logged

l

linn,

#6: 29-11-2010, 17:30
Ik wilde nog reageren, maar ik zie dat het niet meer nodig is.
Heel goed van je hoe je het hebt gedaan! (:
  • IP logged

M

McLauu.Sosaur

#7: 29-11-2010, 20:01
Gefeliciteerd! Ik ben blij voor je dat ze ja gezegd heeft :)

Mijn vriend vroeg het op een nogal stomme/onhandige manier. Maar het was zo stom dat t eigenlijk juist heel lief was. We stonden op het station, want hij moest met de trein naar huis, en vlak voor hij de trein op stapte vroeg hij "Hey, hele stomme vraag misschien maar...Was jij misschien nog op zoek naar een nieuwe vriend?"
En op dat moment kon ik echt alleen maar lachen en hem knuffelen, haha. Zo zie je maar, soms is een stomme manier van vragen juist de perfecte aanpak ;)
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal