Op een dag voegde een jongen me toe op hyves, ik kende hem niet, maar zag dat mijn vriendin hem wel kende.
die vriendin zat ook op msn, en ik vroeg haar er naar. ze zei dat hij helemaal verliefd op me was, en dat hij met me wilde.
Hij had me ook uitgenodigd op msn, en ik voegde hem toe. hij begon met me te praten, en het klikte wel. Later deden we een groepsgesprek met mijn vriendin:
(19:27) r:: m doen durf waarheid
(19:28) m: doen
(19:28) ~Roos,:
(19:28) r: vraag Rosa mhuhahahaha ( lekker voor je marijn)
(19:28) m: oke
(19:28) r: nu op msn
(19:28) m: Rosaa wil je met me?
(19:29) ~Roos: Jaa
TOen hadden we verkering. Echt. Ik was helemaal blij, en voelde me ook wel erg happy.
Maar toen ik na ging denken, vond ik het naïef, en dom. ik kende hem niet eens echt.
Ik heb hem een mailtje gestuurd met uitleg, dat het snel ging, en ik niet wist of ik wel van hem kon houden.
Ik ga het gewoon zeggen: Het gaat een beetje snel.
Ik ben de laatste tijd heel erg in de war, en voelde me een beetje depri.
Nu heb jij dat deels verholpen, maar het rare is dat ik je niet echt ken.
Ik ben bang dat als ik je zie, ik het niet kan, dat ik niks voel ofzo.
Ik wil wel, en ik hou echt veel van je maar ik ben bang dat ik me dan nog steeds zo leeg voel, zoals ik de afgelopen 2 weken voelde.
Vat dit niet verkeerd op. Ik voel echt kriebels in mijn buik enzo.
Ik zou je ook vertrouwen en ik hoop dat jij dat ook doet. Daarom dat ik dit mailtje stuur, zodat ik het niet opkrop.
Dit is een beetje schaamvol om te zeggen, maar ik heb nog nooit gezoend. Ik wil het gewoon niet verpesten bij jou schatje!
Het moet gewoon perfect zijn!
Ik ben de laatste weken dus een beetje depri geweest, opeense huilbuien, en bijna niet slapen. Ik wil dat je dit weet. Ik heb tegen mijn mentor(toen het nog niet zo erg was) gezegd dat ik me nog heel vaak kut voelde over mijn opa, die voor de vakantie is overleden, maar dit was zeker niet de enige reden dat ik zo depri was. Jij zorgde ervoor dat er een lichtpuntje kwam, of dat kleine lichtpuntje groter maakte.
Ik hoop dat je me begrijpt, en dat je het niet verkeerd opvat, want ik hou van jouu met mijn hele hart!
Ik was een beetje alsof hij DE liefde van me leven was, ik wilde hem niet kwetsen. dat heb ik altijd moeilijk gevonden. Ik wilde het uitmaken, maar ik wilde niet dat hij gekwetst werd, hij maakte het uit. na een paardagen.Hij wilde me beter leren kennen voor het serieus kon worden. Ik was opgelucht. maar laatst praatte hij de HELE tijdmet me op msn. Met hartjes, en schatje, lieverd enz. ik deed het trug, ik wilde hem niet kwetsen, Ikheb toen een offline bericht gestuurd naar hem, waarin stond dat hij me geen lieverd moest noemen, en doen alsof we iets hadden. het was best lullig.
hij vatte het goed op, en toen hij weer begon met lieverd zei ik Noem me geen lieverd. Hij wil te graag. ik niet.