Skip to main content

Auteur Topic: Veel te bang

S

Sigtør Brann

Re: Veel te bang
#150: 31-03-2011, 14:55
Ik denk dat ze niet met mij ergens heen wil.
  • IP logged

F

Fabienne1996

#151: 31-03-2011, 15:33
Ik denk het wel, kunt altijd proberen joh.
  • IP logged

S

Sigtør Brann

#152: 31-03-2011, 16:06
Ik vraag het zo snel mogelijk, en desnoods vraag of haar beste vriendin ook meegaat omdat ze erg verlegen is en bijna niks durft.
  • IP logged

F

Fabienne1996

#153: 31-03-2011, 16:56
dat is een goed idee :D
succes ermee
xxx
  • IP logged

S

Sigtør Brann

#154: 31-03-2011, 18:00
Ik zal proberen om het morgen te vragen, maar niet boos worden als het niet lukt.
  • IP logged

J

Janneman

#155: 31-03-2011, 19:34
Niemand zal boos worden als het niet lukt, ook niet als je het niet vraagt of niet durft .

Ik denk dat je voor je zelf moet bepalen wie je voor de gek houdt hier. Het maakt ons niet uit hoor als je het niet doet.

Maar je zegt wel steeds dat zij jou niet leuk vindt en eerder begon je er over dat alle meisjes alleen maar op gespierde jongens vallen. Ik vind dat je dat soort dingen niet kan zeggen zo lang je dit niet zeker weet en daar kom je maar op een manier achter.

Van mij hoef je ons niet steeds weer te vertellen dat je het morgen wel gaat doen, of overmorgen. Ik zou zeggen reageer maar weer als je wat hebt ondernomen. En daarmee bedoel ik echt iets ondernomen en dus niet alleen zien en vermoeden. Dan pas kunnen we jou weer verder helpen.

Nu is het steeds weer het zelfde riedeltje. Wat jij denkt van haar en wat jij denkt dat zij van jou vindt dat weten we nu wel..
  • IP logged

F

Fabienne1996

#156: 31-03-2011, 21:59
Waarom zouden we boos moeten worden? We proberen je alleen te helpen, je doet het voor je zelf en niet voor ons ;)
  • IP logged

S

Sigtør Brann

#157: 01-04-2011, 05:48
Nou de volgende reactie die ik plaats over een paar weken zal zeggen wat ik nou uiteinderlijk heb gedaan.
  • IP logged

F

Fabienne1996

#158: 01-04-2011, 15:29
Okee dan, succes ermee.
  • IP logged

S

Sigtør Brann

#159: 05-04-2011, 18:11
Sluit dit topic maar ik ben kansloos....
  • IP logged

v

verkauft

#160: 05-04-2011, 19:28
sorry dat ik niet alles gelezen heb, maar niemand is kansloos. ikzelf krijg ook wel eens de stempel maar daar kun je aan werken. aleen zul je er wel wat voor moeten doen. hier moet soms aan gewerkt hebben, zoals ik het nu zie ben je zelf vrij verlegen, probeer een keer iets verzin desnoods van te voren een antwoord om je er onderuitte lullen maar wees wat zelfverzekerder en doe wat je wil!

verk
  • IP logged

S

Sigtør Brann

#161: 08-04-2011, 15:03
Ze doet nu opeens heel onaardig tegen mij en telkens als ik wat zeg is het meteen houdt je mond enzo en ik hoef jouw saaie praat niet te horen en zoek een leven enzo. Ik heb geen idee hoe dit ineens kan....... :'(
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: nov 2007
#162: 08-04-2011, 18:16
Kerel, welkom in de wereld van de liefde.

blijkbaar vind ze je toch niet zo leuk en ik denk dat dat komt doordat je haar verkering hebt gevraagd terwijl je elkaar amper kent. Dat is in mijn ogen een beetje vreemd namelijk en zij zal er waarschijnlijk een beetje van overdonderd zijn.

Het enige wat je nu moet doen is: Step up and be a man! Get over it!.
Deze poging van je is mislukt, maar je hebt er heel veel van geleerd die je de volgende keer kan gebruiken. Je moet gewoon dit meisje vergeten en niet teveel meer aan doen en op zoek gaan naar een nieuwe liefde.
Je bent pas 13 dus als je nu verkering met een meisje krijgt, geloof mij maar daar zul je niet mee gaan trouwen enzo, die kans is miniem. Je moet gewoon in je jeugd een aantal keer een meisje zien te krijgen om ervaring op te doen van wat wel en niet moet/kan. En als je dan uiteindelijk genoeg ervaring heb, dan moet je op zoek gaan naar jou perfecte liefde!

Probeer je erover te zetten en op naar het volgende meisje!

Gr, Lekkerding
  • IP logged
Heb je een probleem, heb je een vraag, zit je iets dwars of heb je iemand nodig waar je dingen tegen wilt zeggen die je gewoon kwijt wilt?
Dan kun je mij altijd een persoonlijk bericht sturen, maakt niet uit waarover.

S

Sigtør Brann

#163: 08-04-2011, 18:55
Ze reageert ook wel erg chagrijnig als ik wat zeg.......
  • IP logged

F

Fabienne1996

#164: 08-04-2011, 22:04
Misschien een slechte bui? Heb ik ook wel eens, dan irriteer ik me plotseling echt dood aan iemand. Maar ik laat het dan zo min mogenlijk merken. Misschien zit ze in zo'n periode van "even niet"
Wacht het gewoon even af..
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal