Skip to main content

Auteur Topic: Hij is TE verlegen

a

anne--16

Hij is TE verlegen
OP: 11-04-2011, 21:14
Hooii,,

Het klinkt mss erg raar hooowr :P
Maar ik heb dus nu al meer dan 3 maanden een vriend van 2 jaar ouder. Hij is heel erg verlegen en dat is soms echt heel erg schattig. Maar ik begin me eraan te irriteren, hij durft nog steeds nie te vragen of ie wat te drinken mag. Dat is toch absurd?

Ik twijfel heel erg aan mijn relatie omdat ik hem heel lief enzo vindt, maar ik me wel heel erg irriteer aan het feit dat hij NIKS maar dan ook echt NIKS durft.

Iemand tips?
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 12-04-2011, 14:14 door anne--16 »

t

truth

Re: Mn vriendje is TE verlegen
#1: 12-04-2011, 13:02
vraag waarom hij zo verlegen is.

succes
  • IP logged

a

anne--16

Re: Hij is TE verlegen
#2: 12-04-2011, 14:14
Whaha das idd wel erg simpele oplossing maar daar heb ik t al met m over gehad....

tsjaaa toch thnx
  • IP logged

a

anouk

#3: 12-04-2011, 17:03
als je het er met hem over hebt wat zegt hij dan?
En is hij bij iedereen zo verlegen of alleen bij jou, want dan moet je hem duidelijk maken dat dat echt niet hoeft, maar ik denkd at je dat al hebt gedaan.
Als dat verlegen zijn gewoon bij hem hoort en je stoort je daaraan weet ik niet of het dan wel zo'n leuke relatie wordt...

groetjes Anouk
  • IP logged

a

anne--16

#4: 13-04-2011, 23:12
Heb ik inderdaad al gedaan. Heb t dr al met m over gehad dat ie niet zo onzeker en verlegen moet zijn. Ik ken m meer dan n half jaar en we hebben meer dan 3 maanden wat.. Dan moet je op n gegeven moment toch gewoon jezelf kunnen zijn? ! :O

En ja dat dnek ik dus idd ook,, ik twijfel dus of ik het uit moet maken.. Hij is namelijk wel heel lief en zorgzaam <3
  • IP logged

a

anouk

#5: 14-04-2011, 14:46
misschien is hij ewl gewoon verlegen van zichzelf, en is hij juist zichzelf
  • IP logged

k

kimlove

#6: 06-05-2011, 14:33
Meestal als mensen verlegen zijn komt dit door het verleden, anders is het gewoon zijn karakter.
Wat zegt hij er op dan als je vraagt wrm hij zo verlegen is?
Als het gwn zn karakter is en je dat niet leuk vindt, moet je niet verder gaan denk ik.
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal