Skip to main content

Auteur Topic: Aangekomen door pil. Afvallen voor verjaardag.

S

Secretje

Ik word de laatste tijd weer echt gek van mezelf. Ik heb heel lang gezeurd voor de pil en omdat ik die eerst niet mocht was ik super blij dat ik nu eindelijk aan de pil ben.Maar zoals de dokter al zei kan je lichaam in het begin er een beetje van in de war raken. Ik ben nu al 6 dagen ongesteld terwijl ik normaal maar 2/3 dagen ben. Ik ben dit niet gewend en voel me echt bleeh. Maar aangezien ik erg op mijn lijn let haat ik het nog meer dat ik 2 kilo ben aangekomen. Ik voel me echt zoo dik. Ik ben 1,70 en weeg nu gewoon 54 kilo!  Ik word over 1 maandje 16 en voor die tijd wil ik echt 48 wegen. Dat stond sowieso al in mijn planning maar hoe kan ik dat nu nog ooit redden? Ik bedoel 6 kilo in een maand is echt lastig en ook mega ongezond. Iemand tips?:$

liefs Secretje(L)
  • IP logged

l

littlegirl

hallo :)
Je zult normaal niet meer zo lang last hebben van de pil,
je lichaam zal er inderdaad aan wennen, en dan wordt het een plezier om de pil te nemen.

Over je gewicht : Don't Care!
Ik ben ook 1m75, en ik weeg ook boven de 60 kilo,
je moet zorgen dat je niet TE mager wordt hé, want dan willen de jongens je ook niet meer!
Jongens hebben liever dat ze een beetje vet vasthebben, dan dat ze zuivere botten vast hebben, want dan zijn ze bang om je te breken!
Daarbij, je kunt max 2 kilo per week vermageren als je dat gezond wil doen.

Kun je eens zeggen wat je gemiddeld eet per dag?
  • IP logged

S

Secretje

Ik eet echt heel verschillend. Als ik normaal eet dan eet ik s'morgens waar ik zin in heb, meestal iets van cornflakes ofzo. Op school en na school 2 botherhammen en snoep, wafels, koekjes, fruit gewoon ook weer waar ik zin in heb. En s'avonds avondeten. en na 7 uur eet ik gewoonlijk niet meer. Maar als ik lijn. Dan eet ik wel gewoon cornflakes of s'morgens iets wat ik lekker vind maar calorie arm. S'middags twee crackers met beleg. s'avonds avondeten 1x opscheppen. En normaal gesproken val ik dan heel gemakkelijk af maar 6 kilo.. Ik wil ook graag dun zijn voor mijn dansen, ik zit op ballet en heb binnekort een voorstelling daarom wil ik niet 'die ene dikke daar' op het podium zijn.
Bedankt alvast voor je tips!(L)

  • IP logged

v

verkauft

zowiezo dik ben je niet, ovrigens lijkt mij een paar cracker smet beleg niet echt een goede manier om de dag mee te beginnen.

verk
  • IP logged

K

Karian

Wees maar blij dat je alles nog kan eten en op dit ideale gewicht blijft... over een aantal jaren veranderd dat wel, na je 25ste ;)
Je weegt niét teveel. Reken je BMI maar uit op internet, dat verteld je precies hoe gezond je gewicht is.
Wat littlegirl zegt is overigens waar; jongens vinden het juist prettig om vrouwen te zien met wat vorm. Een stengel is ook niets.
  • IP logged

a

anouk

je bent echt niet zwaar, ik wou dat ik zo was, ik ben wel rond dat gewicht maar 8 centimeter kleiner en zelfs dat is niet te dik volgens het bmi, misschien als je lichaam aan de pil gewend is dat het dan weer weg gaat
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal