Skip to main content

Auteur Topic: Niet leuk meer

S

Sigtør Brann

Niet leuk meer
OP: 27-04-2011, 15:37
Ik vindt een meisje leuk uit mijn klas (zie vorige topics), en zij vond mij ook leuk, geen idee of ze me nu nog steeds leuk vindt, maar het probleem is, dat ik in de tussentijd door 6 meisjes ben gevraagd. Maar helaas heb ik al die meisjes moeten afwijzen, hoe vervelend ik dat ook vindt. En ik kan totaal niet tegen mensen teleurstellen, maar ik kon niet anders. Ik was boos op mezelf, dat ik ze heb afgewezen. Maar kan ik hier wat aan doen? Want ik ben natuurlijk zo'n bangerik die niks durft, dus zelf vragen gaat niet lukken, hoe vervelend ik het zelf ook vindt. Dus moet ik nu wachten, of wat moet ik nu doen? Want ik heb geen zin om nog meer meisjes af te wijzen. Ik word er zelf ook niet goed van, omdat het mijzelf alleen maar verdrietig maakt.
  • IP logged

v

verkauft

Re: Niet leuk meer
#1: 27-04-2011, 19:46
je kan anders met een maat vragen ofzo, dit kan helpen. ook om aftewijzen, als je het tegen je wil in acepteerd word het ook niks. zie het dat je ze behoed tegen erger. hiervoor zou je dus niet teleurgesteld moeten zijn maar een goed gevoel hebben dat je ze niet later (nog erger) hoeft teleur te stellen.
succes

verk
  • IP logged

d

denise1924

#2: 27-04-2011, 19:52
Dit is misschien heel moeilijk voor je, maar je zal er toch achter moeten komen of zij jou ook nog leuk vind.
En je schrijft dat je het moeilijk vind om meisjes af te wijzen, dus dan zou ik niet langer blijven wachten.
Je moet het natuurlijk zelf beslissen, maar ik zou haar gewoon vragen of ze je nog leuk vind en dan weet je of het nog iets kan worden tussen jullie.
Misschien moet je nog even andere reacties afwachten, want ik ben niet echt goed in advies geven.  :-[
Succes.
  • IP logged

F

Fabienne1996

#3: 03-05-2011, 17:10
je moet niet verdrietig zijn, of jezelf rot voelen omdat je die meisjes afwijst! Ze snappen toch ook wel dat als jij niet echt verliefd op hun bent, dat je niet verkering met hun gaat nemen... ( wordt dat nog steeds verkering genoemt? )
En ja, als je dat meisje echt leu vindt, laat haar dat dan weten. via een vriend, of gewoon diep in ademen en naar haar toe lopen ( en uitademen ;) )
  • IP logged

S

Sigtør Brann

#4: 05-05-2011, 17:13
Volgende week vrijdag, vraag niet waarom, maar dan gaat het gebeuren. :-X
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal