Skip to main content

Auteur Topic: zo ver weg ...

F

Fabienne1996

zo ver weg ...
OP: 03-05-2011, 17:16
hallo iederen :)

Ik heb een vraag, ik heb een vriend van n jaar ouder, en dat is niet het probleem. maar hij woont in duitsland. Enja dat is niet 1.2.3. te bereiken. Hij woont 800 km ofzo van me vandaan ( berlijn.. ) maar ik vind hem echt leuk, en hij mij ook. In de vakantie komt hij 3 weken naar nederland. ( Hij spreekt ook tamelijk goed nederlands, en ik duits ) Maar iedereen om me heen zegt dat dat toch niet gaat werken, omdat het te ver weg is. Zelfs mijn beste vriend... ( die volgens mij wel n crush op me heeft... ) Maar mijn vader is juist erg positief en vind het helemaal niet stom.

Wat moet ik nu doen? Want ik hou echt van hem, maar het is zo ver weg..
Is dat TE ver weg, of zou het toch kunnen werken?
we smsn en chatten enzo wel veel. Dus contact hebben we wel veel...?

En voor als iemand het vraagt ;) Ik heb hem leren kennen in een zwembad in belgie waar hij op vakantie was...

groetjess xx
  • IP logged

I

Iriizz15

Re: zo ver weg ...
#1: 03-05-2011, 20:37
Liefde kent geen grenzen..  :D
  • IP logged

a

anouk

#2: 04-05-2011, 08:01
ik vind het neit te ver weg maar je meot wel weten waar je aan begint, je kan nooit even 1 2 3 bij hem lang maar als jullie echt van elkaar houden lijkt me dat niet zo'n probleem, als jullie elkaar in vakanties zien dan is het juist extra speciaal, en als jou beste vriend denkt dat het niks gaat worden omdat ie een crusch op je heeft dan zou die dat ook zeggen bij de jongen op de hoek van de straat...

fijne vakantie alvast,

groetjes Noukos
  • IP logged

F

Fabienne1996

#3: 07-05-2011, 18:49
ik wil zelf gewoon bij hem blijven, en ik denk dat mijn beste vriend het gewoon moet accepteren...
En het bleek maar 550 km ong. bij mij vandaan te zijn ;)

• IP logged

S

Sigtør Brann

#4: 08-05-2011, 08:14
MIsschien webcam, kan je elkaar toch nog zien?
  • IP logged

a

anouk

#5: 08-05-2011, 14:06
je beste vriend moet het gewoon accepteren, daar ben je toch vrienden voor? als hij dat niet kan, dan doet iet maar alsof misschien, want het zou zonde zijn van de vriendschap...
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal