Skip to main content

Auteur Topic: hem vertrouwen?

I

Iriizz15

hem vertrouwen?
OP: 03-05-2011, 19:46
heeey iedereen
,
Ik zit best met een raar gevoel.. Ik heb heb een vriendje eigenlijk helemaal niet zo lang. Maar hier komt het.. Ik ben sinds kort een week gestraft. Dat is dus een week lang niet weg. Maar daar is wel een reden voor. Maar nu is er deze vrijdag een fuif. Waar mijn vriendje heen gaat en ik mag niet. Misschien wel als ik het lief vraag fso. Maar ik heb bang dat hij daar met een ander meisje zou staan. Nu wou ik zonder dat mijn vriendje het wist gaan. Maar ik heb op dit moment geen kandidaat die met me wil gaan. Want mijn beste vriendin zei tegen me dat ze niet ging omdat ze geen zin had. Maar als ik hem zou betrappen ga ik echt een wrak zijn. Gewoon bijna dood gaan van verdriet! Want hij is de geene waar ik voor altijd zou kunnen bij blijven. Het hem vertellen dat ik bang heb voor die avond durf ik niet want dan hebben we zowiezo ruzie want zo is het bijna altijd als ik zeg hoe ik mij voel.

Help?   :( :(
  • IP logged

a

anouk

Re: hem vertrouwen?
#1: 04-05-2011, 08:05
als je zoveel van hem houd probeer hem dan gewoon te vertrouwen, laat die dingen zien waarom hij met een ander meisje zou gaan, zegt ie dat ie jullie relatie biet meer zie zitten, als hij niks zegt en het ook niet laat merken is er toch niks om je druk over te maken, maar ff wat zou je erg vinden, dat ie emt een ander meisje danst of dat ie met een ander meisje zoent, zoenen vind ik persoonlijk wel erg maar ik denk iedereen, maar dansen kan misschien neit zoveel kwaad toch?

Ik vind het een beetje triest om eerlijk te zijn dat je zonder je vriendje het te zeggen naar dat feest gaat om te kijken of ie met andere meisjes danst want als jij gewoon samen met het gaat danst hij met jou en heeft hij geen eens een reden om met een ander te dansen toch? en het lijkt me gezelliger om met je vriendje te gaan dan alleen...

Groetjes Noukos
  • IP logged

n

naxos

Re: hem vertrouwen?
#2: 04-05-2011, 17:22
vertrouwe hem gewoon als hij daar met een ander meisje staat zal hij toch een schuld gevoel krijgen en het eerlijk tegen jou bekken
of je doet wat ik altijd deed stieken gaan ik klom me slaap kamer raam uit en ging dan en als me ouders in bed lagen te slapen kwam ik pas thuis en dan stil doen anders worden ze wakker
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal