Skip to main content

Auteur Topic: Help

O

Opradah1

Help
OP: 30-05-2011, 18:34
Ik zit met een best wel groot probleem (Voor mij iig wel) ik had in t begin van t jaar (schooljaar) een groepje vriendinnen... Op een gegeven momen begonnen zij van me weg te lopen enzo, en heel kortaf te reageren...
Om een lang verhaal kort te maken, we zijn nu geen vrienden meer.
eerst ging t wel, gewoon een vrienden maar geen ruzie ofzo...Maar de laaste tijd doen wlze echt heel erg lullig! Als ik naast te ga zitten (als dat moet van de docent bv) schuiven ze hun tafels weg, ze kijken hel boos, schrijven hele lullige dingen op twitter (ik ben best onzeker over mij uiterlijk, en dan schrijven ze bv voor zwemmen: als je in t bad springt, is al t water omhoog enz) en ik word er echt gek van! Ik heb verder niet echt veel aansluiting in me klas (is een klas met aparte groepen enzo) wEl heb ik 1hele goede vriend en een paar viendinnen en vrienden uit Andere klassen... Naar me mentor ben ik al geweest, maar die doet er niks aan... Die zegt alleen dingen als: ja rot,. Maarja ik kan er niks aan doen, en de vriendscha gaat gewoon over.
Maar de laaste tijd gaat het steeds slechter en voel ik me echt rot!
Alsjeblieft Help!
X Opradah1
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: Help
#1: 30-05-2011, 19:35
Hmm..
Zeg gewoon tegen ze wat je ervan vind?
Als je niet wilt dat ze zo stom tegen je doen moet je het gewoon tegen ze zeggen.
Ookal kost dat misschien wat lef, ik denk dat je beter aan hun kunt laten horen wat jij denkt... Tenzij je liever wacht tot het jaar voorbij is en weer een nieuwe klas krijgt?
Succes<3
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Help
#2: 30-05-2011, 19:42
dat heb ik al gedaan, meerdere malen... maar dan maken ze er een ander verhaal van. dan draaien ze het om alsof IK degene ben die tegen de hele groep in is gegaan ( en ik dus de schuldige ben) terwijl iedereen wel kan bedenken dat het nogal achterlijk zou zijn dat ik tegen hun in zou gaat ( ik in mijn eentje en zij met 4en :S beetje raar)
nogmaals, met me mentor praten heeft geen zin... met hun praten dus ook niet, en het wordt echt alleen maar erger en erger.
ze gaan nu echt op mijn gevoel werken, proberen me klein te maken door opmerking te maken over mijn uiterlijk(waar ik dus niet tevreden over ben, en dus ook niet echt super zeker van ben...) het is echt te kinderachtig voor woorden.... omdat 1 van die meiden ook op mijn basisschool zat(toen waren we hele goede vrienden) en zij weet dus dat ik niet blij ben met mijn uiterlijk enalles, dus is het super lullig.... maar stoppen doen ze niet. hoe erg ik het ook probeer duidelijk te maken( het maakt hun niks uit) in tweets (twitter) schrijven ze dan ook dingen op als: wat je ook probeert het komt toch niet goed... we stoppen niet.. we haten je... enzenzenz
ik ben echt ten einde raad -_-''
xxx Opradah1
  • IP logged

m

mell

Re: Help
#3: 06-06-2011, 19:59
wat vervelend voor je hun moeten echt normaal gaan doen ik snap
niet wat ze hier mee willen bereiken en wat erg dat die vriendin
die wist dat je onzeker was gewoon ook al die dingen zei
op de 1ofanderen manier moet je ze duidelijk maken dat dit niet meer leuk is
en dat ze er echt mee moeten stoppen kan je mischien niet dat meisje van je  bassischool
apart spreken in het echt en dan uitleggen dat je er erg mee zit en dat het je heel erg pijn doet wat ze zegt
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Help
#4: 06-06-2011, 20:36
Ja dat zou een goede oplossing zijn, indien ze zou luisteren.. Wat ze niet doet, allemaal niet!
Ze schuiven de schuld op mij af, en het erge is dat de meeste mensen hun geloven! Ze denken dat ik degene ben die (tegen hun 4en) de ruzie is begonnen...

Over een paar welen gaan we zwemmen met de klas :(
heb tegen me moeder gezegt dat ik echt niet mee wilde, heb t verhaal doen moeten uitleggen anders wilde ze dat ik gewoon meeging, heb dat gedaan en me moeder is super meelevend... Maar ik wil niet dat ze me met al die dingen gaat helpen! Ook dat heb ik gezegt en dat zou ze ook niet doen,
maar mee zwemmen hoef k niet gelukkig!

Twitter gaat gwn door, en wat ze schrijven wordt steeds rotter!

Ik ben niet snel iemand die de moed laat zakken, maar word hier toch wel moedeloos van -_-"
ik weet echt niet meer wat ik moet doen! Naar me mentor gaan heb ik gedaan en had geen zin!
Wat kan ik nog meer?!
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Help
#5: 06-06-2011, 20:39
@mell dankje! Eindelijk iemand die mij begrijpt :)
ik weet het ook niet, ze proberen nu ook mijn vrienden af te pakken door verhalen te vertellen enzo... En het gekken is, het lukt ze met de meeste nog ook!
Hartstikke bedankt voor je steun iig :)
xx Opradah1
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Help
#6: 07-06-2011, 14:05
Vandaag gesprek met afdelingsleider gehad, ze moeten alle 4 een getekende brief van beide ouders inleveren.
En als ze het nog een x doen, worden ze alsnog geschorst.
Verder weet ik niet (hopelijk wel) dat het nu ophoud, want nu keert de klas zich geheel tegen mij... (behalve 1 iemand dan) >:(

iedereen iniedergeval bedankt voor t helpen!

Xx Opradah1
  • IP logged

C

CupCakeMies

Re: Help
#7: 07-06-2011, 15:10
Ik hoop dat ze nu stoppen, het is echt super lullig wat ze doen.
Soms zijn afdelingleiders wel oké haha.
xx<3
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Help
#8: 07-06-2011, 17:51
Dankje! Ik hoop het ook!
Hahha jaa Soms wel xD
xx Opradah1
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Help
#9: 08-06-2011, 12:02
Volens mij gaat t nu wel beter gelukkig!
Geen tweets ofzo meer gezien, en ze hebben de brief moeten inleveren...
Ook zijn ze zelfs naa me toegegaan om hun excuses aan te bieden, ookal weet ik natuurlijk niet zeker of t oprecht was of dat ze het moesten zeggen, toch is het een fijner gevoel!

Ik Dank jullie allemaal heel erg!

Xx Opradah1
  • IP logged

C

CupCakeCooki

Re: Help
#10: 08-06-2011, 15:14
ik heb dit dit jaar ook meegemaakt en weet hoe je je voelt... ik ben het tegen de mentor gaan zeggen en die heeft er toen voor gezorgd dat het iets beter ging, maar niet veel beter. gelukkig is het nu weer voorbij door een soort van leugentje... :S ze hadden me lesbo zogenaamd genoemt en toen hadden we ruzie en meteen daarna weer goed. miss is dit wel een kleine oplossing. moet je maar kijken of dit nut heeft...
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Help
#11: 08-06-2011, 16:39
Doen ze nu helemaal nisk meer ?
Bij mij gaat het opzich wel beter nu, ben naar mentor gegaan idd.. Maar dat had bij mij geen nut!
Maar toen naar een leraar die ik erg mag op school, vervolgens met hem naar mijn afdelingsleider en nu hebben ze dus excus aangeboden...

Ben net zelfs nog gebeld door 1van hun... Ze belde om te zeggen dat het haar zo erg speet enzo.

Gaat dus nu wel goed denk ik:)
XxOpradah1
  • IP logged

C

CupCakeCooki

Re: Help
#12: 08-06-2011, 16:44
volgens mij doen ze wel nog roddelen maar dat weet ik niet zeker. maar nu gaat het weer erg goed op school. alleen ze zeggen niet egt wat op school tegen me. 1 van die kindertjes die ik niet mag had al haar lef bij elkaar moeten halen om te zeggen: leuke broek laura
en dat was het, voor de rest heeft ze niks gezegd...
  • IP logged

O

Opradah1

Re: Help
#13: 08-06-2011, 16:50
Nouja, jammer.. Maar beter dan ruzie hebben en vooral een wel erg uit de ahnd gelopen ruzie (;
 
Het begin is er, een compliment.

Gewoon rustig blijven, is denk ik (voor ons allebei) het belangrijkste.. Als je oog in oog met ze sta, heb je de neiging boos te gaan doen (ik wel, want ik ben boos op ze!) maar toch rustig blijven enzo....
Toen ze me vermiddag belde, wilde ik gelijk ophangen en niet praten... Heb ik toen niet gedaan! En dat is maar goed ook, want door dat gesprek is dat meisje wel gaan inzien wat de heeft aangeicht met haar onzinnige tweets :S
xx Opradah1
  • IP logged

C

CupCakeCooki

Re: Help
#14: 08-06-2011, 17:15
ik blijf ook rustig maar flipt ze uit op mijn vrienden en gaan die huilen dan flip ik uit (gisteren gebeurd, ik ben niet uitgeflipt dat dee een vriendin van me, ik rende gelijk achter mijn vriendin aan) maar ze had wel meteen haar excuses aangeboden :D
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal