Skip to main content

Auteur Topic: Hoe moet ik hem voor me winnen?

J

JonasFan

Hoe moet ik hem voor me winnen?
OP: 11-07-2011, 11:36
Dit weekend heb ik een top tijd gehad met een extreem leuke jongen! Ik vind hem leuk, en hij mij. Er is alleen een probleem. Hij vindt een ander meisje ook leuk, alleen ziet hij haar echt bijna nooit en heeft ze een vriendje. Maar zij vindt hem ook nog steeds leuk, maar ze gaan elkaar toch nooit krijgen. Hij zegt nu dat hij in een dilemma zit... omdat hij mij ook echt leuk vindt maar haar ook niet wil laten blijken dat het niks was tussen hun. HOE kan ik er voor zorgen dat hij gewoon voor mij kiest en dat we een hele leuke tijd met elkaar kunnen krijgen? Hoe kan ik hem overtuigen dat ik echt heel leuk ben? Please geef zo veel mogelijk tips! Want ik vind hem echt leuk, en dat komt niet vaak voor! alvast bedankt allemaal!
  • IP logged

J

JonasFan

Re: Hoe moet ik hem voor me winnen?
#1: 11-07-2011, 17:19
Please kan er IEMAND reageren!!
  • IP logged

B

Boeing

#2: 11-07-2011, 20:01
Tja... srry hier heb ik geen ervaring mee.
Ik denk wel dat hij hier zelf uit moet komen, en jij hem niet in zijn keus moet beïnvloeden.
Maar je kan misschien wel een klein beetje druk op hem zetten om hem snel te laten besluiten. (niet te veel dan kiest hij misschien verkeerd)
Dan moet je maar hopen dat hij jou het leukst vind.
Veel succes en laat horen hoe het afloopt.
Gr. Boeing
  • IP logged

J

Janneman

#3: 11-07-2011, 21:39
Ga een stapje verder met of bij hem en verleidt hem daarmee. (Bv zoenen als jullie dat niet al gedaan hebben)
Zet hem daarmee onder ietsjes onder druk door erbij te vertellen dat jij hem nu wilt en niet morgen of overmorgen.

Laat hem niet te lang twijfelen en tussen jullie dames in hangen. Door met jou te gaan laat hij absoluut NIET blijken dat het eerder tussen die twee niets was. Dat andere meisje heeft toch ook een jongen?
Door niet te kunnen kiezen laat hij juist blijken dat hij even graag wacht op iemand die hij niet kan krijgen als op jou, die hij voor het krijgen heeft.

Maak hem dat duidelijk.

Succes
  • IP logged

J

JonasFan

#4: 11-07-2011, 22:40
Dank je! Ik denk dat ik inderdaad gewoon iets uitdagender moet zijn. Maar we hebben al van die intieme momenten gehad, zoals tegen elkaar aan liggen en dan gaf ik hem een kus op z'n wang, en hij mij op m'n mond. maar echt zoenen wilde hij niet. Maar ik ga hem wel gewoon verleiden anders..Want echt, hij is zooo leuk!! Maar deze reacties helpen echt! Heeft iemand nog meer tips? Alsjeblieft??
  • IP logged

O

Opradah1

#5: 12-07-2011, 01:59
Je kan hem ook een beetje uitdagen, kusjes rond zijn mond ipv erop... En hem stevig
Vast houden enzo kan ook werken:)
Hij zoent jou iig op je mond:) is een goed teken..lijkt mij zo
Succes!!!
XxxxOpradah1
  • IP logged

J

JonasFan

#6: 12-07-2011, 19:27
jaa goeie! Maar ik zie hem nu pas over drie weken.. Weten jullie niet ook een goeie tekst die ik kan smsen of zo? Dat ie denkt "Inderdaad, ik kies voor haar!!" Haha :)
  • IP logged

O

Opradah1

#7: 12-07-2011, 19:58
Misschien iets van dat je op hem wacht, en wacht op
Zijn terugkomst.. Of dat je hem bij terugkomst een dikke knuffel/kus wil geven(geeftie iets om naar uit te kijken ^^)
ofzoiets dergelijks?!
Succes en sterkte!
XxxxOpradah1
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal