Skip to main content

Auteur Topic: Onhandig

b

bloem

Onhandig
OP: 11-07-2011, 19:20
Ik ben altijd heel onhandig in het omgaan van jongens. Ik ben wel een keer toe aan een vriendje.
Ik hoop ook dat ik in de zomer een vakantie crush krijg maar weet niet zo goed hoe ik op een leuke
boy moet afstappen. Iemand goede tips?
  • IP logged

B

Boeing

Re: Onhandig
#1: 11-07-2011, 20:03
Ik denk dat je te veel een vriendje aan het zoeken bent.
Dat moet je niet doen (vind ik). Als je iemand echt leuk vind merk je dat vanzelf.
Maar als je gewoon een beetje een fun relatie wil hebben. (wat ik overigens niet snap daar is gewoon vriendschap voor)
Dan is het gewoon een kwestie van een gesprek beginnen en kijken of het klikt.
Veel succes dan.
Boeing
  • IP logged

J

JonasFan

Re: Onhandig
#2: 11-07-2011, 22:47
Oefening baart kunst! Maar echt! Ik heb denk ik met 5 jongens moeten oefendaten voordat ik een echte relatie aan kon! Zo leer je gewoon met jongens omgaan. En echt, de eerste paar keren zijn extreem genant, maat get over it! Niemand die je er later aan helpt herinneren! Je moet gewoon wat uitproberen met jongens en uiteindelijk krijg je echte goeie skills. Maar een goeie manier om jongens te ontmoeten is bijvoorbeeld door uit te gaan, maar ik weet niet hoe oud je bent. Of je zoekt een bijbaantje waar je sowieso al heel veel nieuwe mensen ontmoet, of je gaat gewoon naar jongeren activiteiten. En dit kan echt van alles zijn! gewoon nieuwe mensen ontmoeten en je openstellen en een beetje flirten met jongens! En als het goed is komen ze dan vanzelf op je af! Succes!!
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal