Skip to main content

Auteur Topic: Onbereikbare liefde

N

Natasja

Onbereikbare liefde
OP: 12-07-2011, 18:33
Hallo iedereen,

Ik heb dus een onbereikbare liefde!
Om een ontzettend lang verhaal kort te maken.. We werden verliefd, maar beseften dat het zou gaan werken.
Ik denk eigenlijk niet dat mijn gevoel helemaal zullen verdwijnen, maar we hadden dus heel verstandig besloten om geen contact meer te hebben.
Dus wie heeft een onbereikbare liefde gehad en hoe ben je ermee omgegaan nadat er werd ingezien dat het nooit zal werken?
  • IP logged

J

JonasFan

Re: Onbereikbare liefde
#1: 12-07-2011, 19:07
Er zijn verschillende opties,
Of je gaat zo veel mogelijk manieren verzinnen om nieuwe jongens te ontmoeten, waardoor je opnieuw verliefd wordt en de andere jongen kan vergeten. En als je hem echt echt echt niet kan vergeten, kan je een relatie altijd nog proberen. Door te skypen, zoveel mogelijk te bellen en elk weekend dat je vrij bent naar elkaar toe te gaan. Een onbereikbare liefde bestaat niet, want als je echt zoveel van elkaar houdt, kan het ook vanaf een afstandje! Ik heb namelijk ook een vriendje heel ver weg wonen, en ons lukt het ook!
Laat me weten wat je beslist! En als je nog meer hulp wil, vraag het me! Succes!
  • IP logged

O

Opradah1

#2: 12-07-2011, 19:10
Ik ben het geheel met JonasFan eens, echte onbereikbare liefde bestaat niet(naar mijn mening)
Zelf heb ik mijn vriendje in Us,ook niet naast de deur xD
Maar door Ping en msn,zijn we nu nogsteeds samen..en heel gelukkig!
Succes ermee,
XxxxOpradah1
  • IP logged

J

JonasFan

#3: 12-07-2011, 19:14
Precies! En je kan liefde ook niet beinvloeden, als je verliefd ben kan je dat echt niet uitschakelen.. Probeer het gewoon!! Ik hoop dat het jullie gaat lukken!
  • IP logged

N

Natasja

#4: 12-07-2011, 19:41
Precies! En je kan liefde ook niet beinvloeden, als je verliefd ben kan je dat echt niet uitschakelen.. Probeer het gewoon!! Ik hoop dat het jullie gaat lukken!

Tja, het gaat sowieso niet lukken (: niet door afstand, want we wonen niet zo heel ver van elkaar vandaan. Toch bedankt!
Hij is best op zijn vrijheid gesteld en dat doe ik ook. Hij vind zichzelf dus ook geen type voor een relatie, hij wil ook geen serieuze relatie en eerlijk gezegd ben ik zelf ook een beetje bang voor een serieuze relatie.
We waren ontzettend verliefd, maar het heeft niet zo mogen zijn dus I'm kinda devastated at the moment (=
Lastig hè? :p
  • IP logged

B

Boeing

#5: 17-07-2011, 22:01
Als jullie echt van elkaar houden is er altijd een manier om elkaar te zien. cker als je zo dichtbij elkaar wonen.
Dus je moet alleen beslissen of je dat ook wilt.
  • IP logged

I

Ikhouvanje

#6: 19-08-2011, 15:28
Jullie kunnen ook gewoon hele goede vrienden zijn en dan afwachten wat er gaat komen. Misschien krijgen jullie dan ooit nog wel wat als jullie ouder zijn en wel toe zijn aan een relatie.
  • IP logged

N

Natasja

#7: 24-08-2011, 20:32
Jullie kunnen ook gewoon hele goede vrienden zijn en dan afwachten wat er gaat komen. Misschien krijgen jullie dan ooit nog wel wat als jullie ouder zijn en wel toe zijn aan een relatie.

Nou ik denk niet dat dat meer gaat lukken aangezien we het contact hebben verbroken. (= maar ach ja! It's getting better I guess.. Ik kan me nu inhouden om niets te zeggen tegen hem.. Ik heb nog wel de drang.. Maar ach! Haha
Toch bedankt!
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal