Skip to main content

Auteur Topic: kan dicht/weg

b

brood

kan dicht/weg
OP: 13-07-2011, 10:01
...
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 23-08-2011, 23:05 door brood »

m

maraa

heeey,
Ben je altijd verlegen op meer bij haar/als je iemand leuk vind? als je altijd verlegen bent, heb je daar dan veel last van of niet zo?
Dat je weinig ervaring hebt is echt niet erg hoor. Je bent pas 16 dat komt vanzelf, nou weet ik natuurlijk niet hoe je vriendin is,
maar ik vind het zelf fijner als een jongen weinig ervaring heeft dan als hij veel ervaring heeft.
Ik denk ook dat het vanzelf wel wat makkelijker wordt, je hebt net je eerste vriendin, dus is het logisch dat je nu nog (veelste) veel nadenkt (vind ik).
Misschien kan je even aankijken hoe het komende weken gaat en je kan er met haar over praten?
succes

xxx
  • IP logged

m
  • Meester Lid
  • Man - 37 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Wat jij en je vriendin moeten doen is leuke dingen samen doen neem haar mee de stad in of ga met haar zwemmen of ga naar de bios met haar het belangrijkste is dat je met haar samen bent en jullie leuke dingen samen doen maar praat en luister ook naar elkaar en zoenen en seks komen dan ook vanzelf.
En trek je niets aan van vrienden als jij een middag of dag aan je vriendin besteed want met vrienden kun je altijd weg, Maar met een een vriendin is veel meer en leuker en lekkerder.
En maak er geen wedstijd van om in zo,n kort mogelijke tijd zo ver mogelijk te komen maar doe rustig aan het duurt mischien wat langer maar je komt veel verder mischien wel tot trouwen en kinderen maar nu kijk ik wel erg ver vooruit.
  • IP logged

B

Boeing

Acties komen vanzelf, ga inderdaad gewoon dingen doen en als je er aan toe bent komt de rest vanzelf.
Met mijn huidig vriendin was ik misschien ook wel veel te snel.
Ik was alleen ontgroend daarvoor, en toen ik 2 maanden met haar had was ik alweer ontmaagd, verder geen spijt van maar misschien wel wat snel.
Dus het komt allemaal vanzelf.
Gr. Boeing
  • IP logged

b

brood

...
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 23-08-2011, 23:06 door brood »

v

verkauft

wees jezelf, daar heeft ze jouw immers ook voor gekozen?
ik moe thier aan toevoegen dat ik zelf ook niet zo goed de woorden eruit krijg in zon situatie. al heb ik bij mij het idee dat het wel steeds beter gaat ^^ ik hoop dat dit bij jouw dus ook zo is.

verk
  • IP logged

b

brood

...
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 23-08-2011, 23:06 door brood »

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal