Skip to main content

Auteur Topic: Hij is 3 jaar ouder dan ik maar we hebben echt veel gemeen

m

maria

Hoi
Ik heb een jongen op school die ik erg leuk vind
Alleen hij kent mij niet, ik hem wel...
Hij is zo als je gelezen hebt 3 jaar ouder dan ik
maar als ik zijn interesses op zijn hyves lees zijn
die bijna hetzelfde als die van mij.... Ik wou hem eerst gewoon
uit mijn hoofd zetten maar toen ik zag hoeveel we gemeen hadden
begon ik echt te twijfelen
HELP!!! wat moet ik doen vergeten of toch toevogoen op hyves ???
  • IP logged

k

kimlove

Vindt je het een groot probleem dan, die 3 jaar verschil?
Ik vindt 3 jaar niks!
Als ik jou was zou ik hem gewoon toevoegen ^-^
En kijken wat er dan uitkomt, miss een krabbel sturen en er in zetten hoe je hem kent en wrm je hem wil toevoegen??

Groetjes!
  • IP logged

m
  • Meester Lid
  • Man - 37 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Hoi kim,

De meeste meiden van en rond jou leeftijd willen of hebben een oudere vriend dit omdat jongens van hun eigen leeftijd vaak zo kinderachtig zijn.
Meisjes van jouw leeftijd zijn ook vaak volwassener en verder dan jongens van de zelfde leeftijd.
Ik zie iedergeval geen problemen in het leeftijd verschil.
Wat er wel kan spelen is dat die jongen van 17 wel klaar is om seks te hebben terwijl je hier zelf nog niet aan toe bent hierover zal je heel duidelijk moeten zijn tegenover die jongen.

• IP logged

B

Boeing

wat je gemeen hebt doet er niet toe (zo juist liefde kunnen minderen maar das weer een andere verhaal).
Als je echt van hem houd (Ik denk dat je heb dan wel iets beter moet kennen als zijn hyves pagina en hem zien lopen door de school.)
dan is die 3 jaar echt niet van belang.
gr. Boeing
  • IP logged

v

verkauft

ik snap jouw ophef over een hyves profiel niet. wel denk ik dat de meeste jongens van 17 een meisje van 14 te jong vinden om iets serieus mee te hebben/doen. mocht het wel iets worden en jullie vinden de leeftijd niet erg dan valt die 3 jaar wel te overzien. houd er wel rekening mee dat hij toch wel iets verder kan zijn dan jij.
mvg
verk
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal