Hallo,
Ik ben een jongen van 15 jaar en heb een meisje op het oog waar ik (nog maar) 1x mee heb gepraat in het 'echt'.
Dan heb ik ze toegevoegt op facebook en paar keer mee gechat.
Nu, ze is op kamp samen met een vriendin. Haar vriendin Charlotte ken ik een beetje, ik heb er een paar x mee gsmst vroeger maar eigenlijk zijn we niet de beste vrienden...
Niet dat we elkaar haten, maar jullie begrijpen me wel

. Maar the point is dat ik het nummer van haar vriendin (Charlotte) dus wel heb

Mijn bedoeling is om wat meer contact te hebben met het meisje wie ik op het oog heb, Marie.
Eigenlijk weet ik puur van facebook ( Tegenwoordig kan je daar mensen hun leven op lezen) dat ze dus op kamp zijn.
Mijn vraag is nu kan ik gewoon uit het niets sturen naar Charlotte dat ze de groeten moet doen aan Marie bijvoorbeeld? (In de hoop dat Marie dan met haar eigen gsm antwoord ' de groeten terug'. Zo heb ik Maries nummer dan ook alweer-wat een mooie stap zou zijn)
De reden waarom ik vraag of dit een goed idee is, is omdat ik als ik Charlotte stuur dat ze de groetjes moet doen aan Marie terwijl ik dat eigenlijk puur weet van facebook (dus ik heb met geen van beiden het ooit over dat kamp gehad) en het dan zou lijken alsof ik ze STALK.
Het lijkt een hoop uitleg voor 'gewoon de groetjes te doen aan iemand', maar ik zie Marie wel ècht zitten en het laatste wat ik zou willen is dat ze me als stalker aanziet.
Dus, sturen of niet?
Hopelijk kunnen jullie er aan uit, zoniet: feel free to ask what you don't understand

Jan
PS: de titel van dit topic gaat er misschien wat over maar ik was niet zo vindingsrijk qua titel :p