Heey iedereen,
Even kort samengevat; ik vindt iemand heel leuk, en hij mij ook, probleem alleen is dat hij 27 is en ik 15.
Door het leeftijdsverschil wil hij nog geen relatie met me, als ik 18 ben wel.
Van het weekend was er in het dorp hier een feest, hij was er, ik ook.
Een jongen, stefan, heeft bijna de hele avond bij me gestaan, hij vindt mij leuk, maar ik hoef verder niets van hem.
Justin ( die jongen van 27) zat de hele tijd boos naar mij te kijken, en me in de gaten te houden/
Hij kwam steeds dichterbij me staan ( justin) en hij keek echt boos.
Stefan en ik hebben niks gedaan, alleen gepraat, blijkbaar kan justin dat niet hebben.
Want nu is hij boos.
Ik spreek hem dagelijks, maar vanaf zaterdag zegt hij niks meer tegen mij, doet hij tegen iedereen boos, zelfs tegen zn ouders, die er niks mee te maken hebben.
Toen ik hem vandaag wat vroeg, (of zn vader ook thuis was), keek hij me niet aan en antwoorde heel kortaf.
Ik denk dat hij boos is omdat ik met stefan stond te praten, en hem (justin) geen aandacht gaf.
Ik weet niet echt wat ik nu met justin aan moet.
Aan de ene kant wil ik het graag goedmaken, maarja hoezo goedmaken, ik heb tog zeker niks verkeerd gedaan?
Maar ik wil hem niet kwijt, dus wil ik niet dat hij boos op me is.
Aan de andere kant denk ik; zoek het lekker uit, als je zelfs al boos wordt als ik met een andere jongen sta te praten, terwijl wij niks hebben? Ik vindt het best wel kinderachtig hoe hij doet.
wat vinden jullie?
graag snel reacties want voel me erg echt kl*te over...