Beste Lin,
Vervelend voor je hey

Jah zodra je vaak ruzie heb over de kleine dingen is dat al gauw een teken dat er ergernissen of gevoelens zijn die dan in zoiets worden geuit.
Ik weet dat het helemaal niet leuk is en je hierdoor heel erg verdrietig kan zijn en je flink goed down kan voelen.
Maar waarschijnlijk is het dus wel ergens goed voor, omdat het kennelijk niet meer een gezonde relatie was.
Je zult het tijd moeten geven om er aan te wennen dat jullie niet meer samen zijn. Ik snap wel hoor dat je nu denkt van ik hem terug wat er ook gebeurd is maar zo werkt dat meestal niet.
Als jullie weer bij elkaar komen over een tijdje dan wil je dat doen omdat jullie daar allebei aan toe zijn en dan wil je met een frisse nieuwe start beginnen. Als jullie nu weer bij elkaar komen zal dat binnen no time weer uit elkaar vallen juist door wat er gebeurd is denk ik...
Je kan het beste dit alles wat tijd geven, geef het een paar weekjes of nog beter maandjes. Ga zodra je er aan toe bent leuke dingen doen met vriendinnen en vrienden. Ga wat spannends ondernemen. Zie het als een nieuw hoofdstukje van je leven. Als een soort van nieuwjaar met goede voornemens. Ga nieuwe mensen leren kennen...
Knuffels en fotos hoef je niet meteen weg te gooien hoor:) Dat soort dingen heb ik altijd bewaard en nu heb ik een schatkist op zolder met herinneringen van vroeger!
Maar wat afstand kan geen kwaad, even geen telefoontjes en smsjes of berichtjes ofzo.
Ik weet ook wel dat dit niet de dingen zijn die je nu graag wilt horen maar ja, mooier kunnen we het niet maken helaas:(
Wel rot dat hij op deze manier een einde aan de relatie heeft gemaakt! Lullig zeg! En meteen een ander... bah
Misschien kun je maar beter een tijdje boos zijn in plaats van hem terug willen?
Sterkte in ieder geval
Groetjes
Ernst