Hello ,
eignelijk is dit best een lang verhaal dus ik weet dat veel jongeren dit niet zullen lezen
ik ga beginnen hoe het allemaal was begonnen tt nu ..
dus , iris zat in het 3de middelbaar

(in België is dit heel anders dan in nederland... (ondertussen t 5de) ,, en ik zag zo'n mooie jonge (mah hij vrijde 1jaar en 5maanden) gezocht op Facebook toegevoegd als vrienden (wel geen chat , omdt hij vrijde) n jaar drna Iris int 4de (yeay) ging t uit met zijn vriendin , en ik kreeg wat met zijn beste vriend,, (maarik vond hem nog altijd leuk nso) ineens ging het uit tussen mij en zijn vriend (ik had t uitgemaakt) en plots begint die jongen wat ik leuk vond tegen mij te praten op de chat en vroeg wrm t uit was nso... (heel lang gepraat)
..
die jongen wat ik leuk vond wou met me afspreken, , gepraat en gelachen okee , mah hij wou niet samen gezien worden want anders ging zijn beste vriend vnalles denken , ik zo jaa okee ga jij al maar door ik wacht ng 10 min .. zo'n paar keer gedaan en
..
ineens begint hij op facebook opnieuw chat en hij vond me leuk en voelde wat voor me
en ik wel voor hem
dus we hadden wat met elkaar in het geheim omdt hij bang was voor die vriend zijn reactie (want di jongen hield ook ng vn me)
en na een maand was ik dat stiekem gedoe zo moe en ik zeg tegen hem jaa , ik wil da niet meer in hett geheim je moet die jonge dat vertellen als hij je ECHTE vriend is , snap hij het vast wel
na lang zeuren heeft hij het die jong gezegt
..
(deel 2 olgt in reactie ) want dit ding doet raar)