heej
er is een jongen die ik echt óntzettend leuk vindt.
en we spreken vaak af met een groepje, en dan doet ik ook wel close en laatst met een film kijken bij me thuis zaten we met z'n vieren op de bank, en pakte hij telkens mijn hand vast. je kunt verder ook wel merken dat hij mij leuk vindt, maar ik weet dus niet zeker.
want toen hij en z'n vriend weggingen kwamen ze later nog op msn en gingen ik en mijn vriendin met hun praten. de jongen die ik leuk vindt was in slaap gevallen en ik later ook. dus mijn vriendin had blijkbaar nog met die vriend van hem gepraat en hij vertrouwde haar toe dat die andere jongen tegen hem had gezegd dat je met meisjes een beetje een spelletje moet spelen. en dat er een meisje ergens ver weg woonde waar hij nog steeds contact mee had en haar ook leuk vond, en vooral zij hem. maar ik denk dat ze dan niks doen vanwege de afstand.
zou hij mij dan wel écht leuk vinden? of doet hij toch alleen maar zo voor de lol? en spelen jongens echt vaak een spelletje?
want achter dit vind ik hem nog steeds mega leuk terwijl ik toch verdrietig was toen ik hoorde dat dit voor hem een spelletje was, maar ik kan hem niet vergeten!