Skip to main content

Auteur Topic: > Panterprint hoerig?

t

teengirl

> Panterprint hoerig?
OP: 26-12-2011, 09:04
Veel van mijn vriendinnen vinden panterprint standaard hoerig. Ik vind het juist helemaal geweldig en ik draag het ook best vaak. Nu vraag ik me dus af of jullie het ook hoerig vinden, of dat het wel meevalt? En of jullie een panterprint bikini wel of eigenlijk net niet vinden kunnen
  • IP logged

K

Karian

Re: > Panterprint hoerig?
#1: 26-12-2011, 09:33
Ik vind er niks hoerigs aan, maar dat je vriendinnen dat beeld hebben snap ik op zich wel.
Het is nu alleen wél in. Dus je draagt mode ;) Je ziet het overal in de winkels hangen.
Ik ben van mening dat je kan dragen wil je wilt. Je persoonlijkheid is veel belangrijker.
Als mensen al een mening vormen voordat ze jou kennen is dat hun verlies.
Dus die panterprint bikini moet je gewoon lekker kopen als je er zo weg van bent!
  • IP logged

B

BliepMiep

Re: > Panterprint hoerig?
#2: 26-12-2011, 13:18
heee,

Ze zijn waarschijnlijk gewoon jaloers, het is juist helemaal niet hoerig!
Als jij je er goed in voelt moet je het gewoon dragen!
Be Yourself

xxxx
  • IP logged

t

teengirl

Re: > Panterprint hoerig?
#3: 30-12-2011, 19:47
  • IP logged

m

maraa

Re: > Panterprint hoerig?
#4: 31-12-2011, 00:01
het is persoonlijk niet mijn stijl, maar denk dat t beetje afhangt van wat je draagt erboven en wat je leeftijd is.
Als je er iets opdraagt terwijl je dan nog het kanten randje bovenin ziet, vind ik die combi wel beetje hoerig eerlijk gezegd.
Maar als je panterprint mooi vind kan je het gewoon dragen.
Gewoon opletten dat t  niet te veel wordt (en panterprint en diepe decolleté etc, je snapt t wel)
Tenminste dat zou ik dan doen, maar weet je als je je er goed bij voelt moet je het gewoon kunnen dragen.
Ieder mens heeft zijn eigen stijl en dat moet gewoon geaccepteerd worden, vind ik.

xxx
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal