Mmmm er kn ook een prbleem zijn, dat hij het juist niet zeg dat hij met je heeft zodat hij kans heeft met andere meiden. Maar zoals ik al zei, je moet van em af, maar wees de slimste en doe het op de goede manier en niet door hem bond en blauw te slaan.
Kijk zulke type jongens zijn nooit leuk. Ik geef zelf eerlijk toe, dat ik met meisjes flirt (niet echt overdreven) en naar meisjes kijk, maar ik ga ze niet vertellen dat ik geen verkering heb, terwijl ik dat wel heb. Dat is gewoon laag en dan heb je geen respect voor et meisje waar je mee heb.
Als ik verkering heb en ik praat met een meisje en ik merk dat het de verkeerde kant op gaat, noem ik altijd wel dat ik een vriendin heb, verder zou ik me vriendin ook zulke dingen vertellen (daarom moet ze ook aardig wat aankunnen), maar dan heb je geen leugens of dingen die voor leugens aangezien kunnen worden.
Veel succes met vrijgezel zijn, want je verdiend echt 1000000 X beter dan hem manon.
Beloof me 1 ding voor de volgende keer. Hecht je in het begin niet te vast aan iemand, maar laat het langzaam gebeuren. En reageer de volgende keer als je volgende vriendje iets doet wat jouw niet bevalt, soms moet een jonge een klap in zijn gezicht hebben om iets door te laten dringen.
(Ja, dit is soms zelfs ook bij mij

)
Groetjes,
Steffen