heey rammetje,
ik gebruik ook zelf de pil,, denk wel een andere miss dezelfde ligt eraan bij iedereen verschillend...
ik slik m vanaf me 14/15e voor me menstruatie die was echt onverdragelijk veel... maar daar gaat het niet om ben 17 en bijna 18 dus slik m ongeveer3 tot 4 jaar...
Zelf deed ik altijd me condoom extra veiligheid maar toch ging datding vaak kapot... OEPS ik zat echt te piekeren want zolang had ik nog met die gene en ik zat er echt niet op te wachten om een kindje te krijgen... wat heb ik gedaan ben naar de apotheek geweest heb met een vrouw gesproken die zei tegen mij je moet je fijn voelen als je de pil slikt, gelijkmatig slikken(elkedag, het liefst zelfde tijdsstip) dan is er niks aan de hand.... maar dit gebeurde wel vaker bij mij.. heb ook een keer de morning afterpil gehaald omdat ik het echt niet meer wist... maar het gaat nu om jou
ik zou eerst naar de doktergaan een test doen voor jullie twee en bij de apotheek zeiden ze je bent het veiligst na een week de pil te hebben geslikt...
hoop dat je nu een beetje een idee hebt, anders ga j voor meer info na de apotheek zoals ik of na een dokter
niet tedruk maken!!!