Ten eerste zijn sletterige meisjes natuurlijk een lekker makkelijk doelwit, gewoon een beetje aandacht geven & binnen een avondje hoppake gescoord ipv 5 maanden lang stukje bij beetje vooruitgang boeken.
En ten tweede hebben sommige sletterige meisjes ook gewoon iets aantrekkelijks (misschien een soort instinct van mannen, omdat ze zo makkelijk zijn?), en dat heeft iedere jongen geloof ik wel.
Ook zou ik maar niet te snel zeggen dat je niks met jongens willen die hun aandacht geven, want als je zo de jongens filtert blijven alleen de jongens over die niet met hen praten, omdat ze te onzeker zijn om het te doen.
Natuurlijk heb je wel jongens die wel eens met hen praten, maar er niks mee doen en er niet te overdreven mee omgaan.
Het leuke is wel, dat als deze sletterige meiden een SERIEUZE relatie willen, er maar weinig (enigszins) morele & intellectuele jongens over blijven die dat willen :p Ik bedoel: wie wil er nou een échte relatie (geen seksrelatie ofzo) met een hooker die zo aandachtsgeil is dat ze bij iedere jongen ff langs gaat? Only a few, en die few wil je wss ook neit