Hey lezers
Ik zit met een groot dilemma, en ik weet niet wat ik moet doen.
Ik ben 14, en ben vreselijk verliefd op een man van ergens begin 40 of nog ouder..
Ik ken hem via zijn dochter, en omdat hij in hetzelfde dorp woont, en omdat ik op zijn kinderen pas..
Nu, steeds als ik daar ben, en zijn vrouw de kinderen van zwemmen gaat halen, praten we met elkaar en is hij heel lief voor me.. Ook slaat hij vaak een arm om me heen.
Hij geeft me steeds complimentjes, en stoot 'per ongeluk' tegen me aan.
Ook een keer, toen zijn kinderen in bed lagen en zijn vrouw cursus had dus niet thuis kwam die avond, was ik in slaap gevallen op de bank tegen de tijd dat hij thuiskwam van werk.
Hij heeft toen een deken over me heen gelegd en is bij me blijven zitten totdat ik weer wakker werd. Toen ik wakker werd was het te laat om nog naar huis te gaan, en hij had mijn ouders al gebeld dat ik daar zou blijven slapen. Toen hebben we nog heel lang samen gepraat en ben die morgen daarna heel blij naar huis gegaan.
Altijd als we bij elkaar zijn, maar ook als zijn vrouw er bij is, hebben we de grootste lol met elkaar en ik voel me goed bij hem.
Nu, mijn vraag aan jullie,
is dit nog wel gezond? En zou hij heel misschien ook iets voor mij kunnen voelen?
En hoe kom ik hier van af?