Ja die opmerking kwam een beetje uit t niks, maar dat dacht ik omdat je super enthousiast was over dat ze had gezegd dat ze misschien na de vakantie iets af konden spreken (jongens hebben meer van: '' well done buddy . '' haha) en omdat jullie in bijna ieder dingetje al iets zagen (heel positief alles bekijken) ^^
Maar aventoe is dat ook fijn dat je zo veel hulp krijgt ermee, dat doet ook minder pijn als ze je dan tog niet ziet zitten ofzo ^^
Ja dat klopt maar ik bedoel ook over meisjes Jullie kunnen makkelijker uit een zin halen of een meisje je leuk vind enz, maar dat komt omdat jullie elkaar snappen, wij als jongens snappen elkaar weermaar er zijn dingen die wij best raar vinden qua meiden... xd
Dit is dus niet nieuw, ik weet dat ze graag wilt afspreken, want we proberen dat ook alleen we hebben wat peg gehad.We zullen wel zien wat ze zal zeggen op mijn laatste antwoord Meisjes zien dingen anders dan jongens he Meisjes weten ook vaak dingen die jongens niet weten over meisjes, tot nu toe heb ik een stuk van wat ik tegen haar heb gezegt van een vriendin, ik heb haar alles doorgestuurt ook smsje enz...En zij heeft er een antwoord op geschreven en die heb ik weer naar haar gestuurt, ook toen ik haar belde om voor ons eerste afspraakje toen heeft zei me geholpen, en alles wat ze heeft gezegt dat ik moest doen of zeggen of schrijven sloeg aan!Ik kan het natuurlijk ook zelf, en dat doe ik nu ook omdat zei op vakantie is.Maar aventoe is dat ook fijn dat je zo veel hulp krijgt ermee, dat doet ook minder pijn als ze je dan tog niet ziet zitten ofzo ^^