Hallo,
Ik ben Tim en ik ben nieuw op deze site.
Ik ben al een lange poos verliefd op een meisje het enige probleem wat ik heb is dat ik niet weet wat zei van mij vind en ik wil haar eigenlijk graag vertellen wat ik voor haar voel (ze is ook wel vaak heel erg langzaam met antwoorden op somigen vragen zegt ze niks terug), we hebben een tijdje terug al een afspraakje gehad was heel leuk lekker wat drinken met haar bij een café, we hebben de hele tijd zitten praten.
Na het afspraakje liep ze even mee naar mijn fiets want ik ging naar huis en zei moest nog wat dingen doen voor haar vacantie.
Toen ze weer terug was heb ik haar meteen gevraagt hoe het was, en ik heb haar gevraagt of ze mischien een film wilde kijken in de bios bij haar of bij mij.
Ik hoopte eigenlijk in de bios omdat daar een leuke film draaide maar ik liet haar kiezen en zei wilde liever bij mij thuis een film komen kijken.
Ik vond dat goed maar op de dag van ons afspraakje(de dinsdag die net is geweest) belde ze af omdat ze zich helemaal niet goed voelde. Natuurlijk vond ik dat niet erg en heb haar beterschap gewenst, (ook via facebook).
Ik ben heel erg zenuwachtig ik wil haar zo graag zien, alleen weet ik niet goed wat ik moet doen...
Hieronder staat een stukje van ons gesprek:
Ik:
Heee hoe gaat het met je?
Ik hoop dat je je wat beter voelt 
Zei
Ja, het gaat al iets beter, maar voel me nog steeds niet lekker... Hoe is het met jou ??
Ik
Ah das mooi, gewoon lekker uitzieken.
haha met mij kan het beter al de hele dag hoofdpijn.
Maar dat komt door de hitte denk ik. 
Zei:
Aw vervelend.... Rust jij dan ook maar goed uit 
Ik
haha ja, dat zal ik proberen 
Zei:
Hè, maar ik ga slapen. Veel beterschap en tot snel !
Ik:
Bedankt jij ook! slaap zacht!
Zei:
Dankje ! Xxx
Groetjes
Tim