Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd wat moet ik doen?

S

Sigtør Brann

Re: Verliefd wat moet ik doen?
#45: 04-08-2012, 19:44

Dat vind ik wel heel erg, je gaat iemand tog niet afwijzen omdat hij net wat jonger is...
Achja, leven is hard.

Maar ik denk dat bij jou het leeftijdverschil niet heel erg is, het is natuurlijk wel een beetje aanpassen, als zij nog op school zit en jij niet.
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: aug 2012
#46: 04-08-2012, 19:55
Haha ja dat klopt,

ik ga er ook niet mee zitten, ik wacht wel af hoe zei erover denkt ;p
(nja ik zit nog wel op school haha begin binnenkort met mijn opleiding)
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

p

piraatjetomaatje

#47: 04-08-2012, 20:03
Oké, ik kom nu plots uit het niets opgedoken, ik weet het, maar ik wil toch eventjes iets zeggen in dit gesprek nadat ik alles rap heb doorgelezen d:
weet je.. je zei dat je liever naar de bios wilde gaan in plaats van bij jouw thuis een filmpje te kijken, maar volgens mij is het een veel beter idee als je bij je thuis een gezellig romantische film kan kijken zodat er misschien meer kan gebeuren of juist een hele enge film waarvan zij dan bang wordt en jij haar in jij haar in je armen kan nemen om haar wat minder bang te maken en haar gerust te stellen! In de bios zou dit niet gaan, omdat die stoeltjes van elkaar gescheiden zijn hé!
wie weet wil zij zo graag bij jouw thuis afspreken, omdat zij zich een beetje schaamt om iemand te kussen in een zaal met zoveel mensen! wie weet gebeurt er wel meer en worden jullie een koppel? :)
VEEL SUCCES alleszins
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#48: 04-08-2012, 23:35
Heyy

Natuurlijk bedankt dat je toch bijvoegt!
Haha ja daar heb je een goed punt gemaakt, heb ik helemaal niet aan gedacht...
Maar om eerlijk te zijn maakt het me niet heel veel uit of er iets gebeurt, want zelf in de bios zou ik haar gewoon vragen of ik haar mag kussen. :$
Maar je heb wel gelijk, als ik het zo bekijk is het eigenlijk heel positief dat ze dit wil, maarja het hoeft niet snel voor mij, als eerst ga ik haar denk ik gewoon vertellen wat ik voor haar voel... en mischien heeft zei hetzelfde gevoel. :)
Ik weet niet of het heel slim is om een hele enge film te kijken haha zodadelijk ben ik gewoon de gene die in haar armen zit te trillen xd

Groetjes

Tim
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

p

piraatjetomaatje

#49: 05-08-2012, 08:37
Heeey

Graag gedaan! :d Je zal het zelf wel beter weten wat je moet doen en hoe je zal merken of het wederzijdse gevoelens zijn. Veel succes, Tim. En moest je een enge film kijken en je bent zelf zo bang waardoor je in haar armen zit te trillen.. Who cares? Je bent nu toch bij je thuis, waardoor niemand deze faal kan zien en ik denk niet dat zij dit erg zou vinden als zij jou ook leuk vindt. Misschien vindt ze dit wel schattig? (ik ken haar nu wel niet echt dus ja...) Als ze je in haar armen zou nemen, bedenk dan maar eens dat ze dat niet voor niets doet, maar omdat ze toch veel om je geeft. (Of dat denk ik toch :p)

xx   
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#50: 05-08-2012, 09:53
Ja dat klopt wel, ik weet eigenlijk niet hoe ze zal reageren als ze ziet dat ik eigenlijk bang ben...
Alleen ik denk niet dat zei zo snel een enge film gaat uitkiezen want wij hebben er al eens over gesproken bij theater en toen vertelde ik ook aan hen dat ik niet naar enge films durf te gaan ;p
Maar ze vonden het eigenlijk helemaal niet erg ze hadden het alleen totaal niet verwacht omdat ik er juist zo uitzie als iemand die alles durf haha...
Maar de meiden vonden het wel allemaal heel lief.
Ja ik denk dat ik ook gewoon ga afwachten wat er gebeurt, :)
Nu alleen nog even weten of ze niet meer ziek is haha
want ik kan echt bijna niet meer wachten door al deze positieve antwoorden!

Dikke kus,

Tim
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

p

piraatjetomaatje

#51: 05-08-2012, 18:54
Dat ze dan maar snel beter wordt. :) afwachten is de beste oplossing bij bijna alles!
Veel succes!
Dikke kus
  • IP logged

B

BliepMiep

#52: 05-08-2012, 18:55
Ik heb het bericht zo even gevolgd en ik hoop echt voor je dat ze snel beter is en dat jij haar kan vertellen wat je voelt :)

Succes, ik duim voor je!

xxxx
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#53: 05-08-2012, 19:42
Jaa af en toe is afwachten de beste oplossing :D
Morgen vraag ik haar weer hoe het gaat vandaag eff met rust gelaten
dinsdag zijn mijn ouders weg dus mischien kan ze dan langs komen
anders word het weer wachten :P

bedankt voor jullie steun!!

Dikke kus

Tim
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

p

piraatjetomaatje

#54: 05-08-2012, 19:48
Je kan het ook gewoon vragen aan je ouders of ze mag komen?
xxx
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#55: 05-08-2012, 19:50
haha dat is zeker geen punt, ze vinden het leuk als vrienden langs komen en het mag altijd, maar ik bedoel ik vind het fijner dat ik haar meeneem als mijn ouders weg zijn haha heb ik zelf ook wat alleen tijd met haar in plaats dat mijn ouders in de buurt zijn.
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

p

piraatjetomaatje

#56: 05-08-2012, 19:54
Oke slim :) Ik heb dan sowieso nog een zus die mij lastigvalt dus veel nut heeft dat dan niet of mijn ouders er nu zijn of niet :d
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#57: 05-08-2012, 20:07
Ja dat ken ik, heb ook een broertje maar die gooi ik er dan gewoon uit haha ;p
Maar eigenlijk is het niet erg dat hij er dan wel is :)
hij houd ons toch wel met rust als wij een film gaan kijken, wij zijn heel close dus dat is geen probleem ;)

• IP logged
Live, Laugh, Love <3

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
#58: 06-08-2012, 11:38
okee, ik zit weer te stressen over haar :(
ik wil haar echt zo graag vragen hoe het met haar gaat aleen ik durf niet...
ik denk aan een kant mischien moet ik haar gewoon een paar dagen laten rusten maar aan een andere kant denk ik ja laat ik haar gewoon weer vragen hoe het met haar gaat.
Ik twijfel zoo erg, ik weet niet of ze het leuk vind of fijn dat ik haar dit om de dag vraag.
eigenlijk zal het alleen vandaag makelijk zijn om het te vragen,  want dinsdag en woensdag ben ik de hele dag weg...
Sorry voor dit hopeloos berichtje haha  :'(  :-[

• IP logged
Live, Laugh, Love <3

• Meester Lid
  • Man - 27 jr
  • Aangemeld: jan 2012
#59: 06-08-2012, 11:44
Hey, geef is dr facebook, dan vraag ik het wel voor je ;)

Je kan het gwn weer vragen en mischien ook vragen of ze het leuk zou vinden als je bij haar langs komt, op ziektebezoek ofzo ;D
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal