haha ;p
Ik weet het eigenlijk niet meer, ik denk dat ik gewoon een keer met haar moet afspreken (die film bij mij thuis kijken) dan gewoon afwachten wat er gebeurt, en na die film vertel ik haar wat ik voor haar voel.
Maar ik ben echt een beetje in de war aan het raken...
Bijna alle vriendinnen waar ik dit verhaal tegen heb verteld denken dat ik kans maak en dat er wat in zit, eentje kent haar ook een beetje en die denkt dat we een schattig stel zijn en dat ik zeker kans maak enz...
Maar soms twijfel ik gewoon.
Want ze kan aventoe ook niks zeggen...
Bijvoorbeeld hier, maar ik maak ook wel een zin waar je niet echt iets op terug kunt zeggen xd
Ik;
Das geweldig om te horen!!
haha had je er zin in of niet?
Ik moet pas volgende week dinsdag beginnen met mijn opleiding.
Zei: Ja super veel zin in ! Maar dan start je wel laat....
Ik:
Mooi!
Ja dat klopt had graag deze week al gestart maarja veel kan ik er niet aan doen..
Maarja ze is altijd wel enthousiast als we praten..
Ik weet niet wat ik kan verwachten...
Tijdens de theater les was ze altijd wel een beetje stil (net als ik),
eigenlijk had ik haar toen al moeten aanspreken en vragen of ze samen wilde fietsen naar huis, (deden we wel vaak hoor maar ik vroeg het nooit)
En tijdens het fietsen zaten we weer de hele tijd te praten enz...
Ik weet dat ze geen vriend heeft want dat werd een keer geroepen wie een vriendje had enz..
Dat meisje die ik leuk vind ging er in mee praten dat vond ze dus interessant...
Okee sorry ik zit maar door te praten en eigenlijk klopt de volgorde niet helemaal want dat afspraakje was pas toen theater was afgelopen ;p
ik stop hier wel anders ga ik nog langer door xd
Ik weet niet wat jullie ervan vinden maar ik denk dat als ik op mijn nieuwe opleiding een meisje vind die ik leuk vind dat ik gewoon daar op af ga stappen, misschien vergeet ik dat meisje die ik nu leuk vind en als ik haar niet uit mijn hoofd krijg dan weet ik genoeg.