Ik heb al bijna meer als 3 maand een vriendje en het is zeg maar mijn 1e echte vriendje.
[size7pt]Ik had hier voor 2 weken met iemand maar die zag ik meer als vriendschappelijke vriend.
maar dat is niet belangrijk.[/size]
Ik voel me erg fijn bij hem en ik kan ook over van alles met hem praten.
Maar we hebben geprobeerd te tongen maar dat wou niet echt.
en aanraken ja hij liet me een keer schrikken toen hij mijn rug masseerde hij pakte maar zo mijn borsten beet en ik heb nog al een negatief zelfbeeld en ik schrok een beetje. ik vond het niet zo erg maar ik schaamde me omdat ik nog al kleine borsten heb.
Hij zei tegen mij dat hij ze mooi vond en alles, wat me wel wat kalmeerde.
maar ik wil eigenlijk verdergaan maar ik durf het niet zo, ik ben nog al een verlegen typetje en heb altijd een afwachtende houding.
en ik bedoel het gewoon qua aanraking
niet qua seks ofzo.. ik gebruik geen pil dus en dan kan ik maar beter niet gaan vrijen.
hij streelde vandaag me buik en wou mijn broek in maar ik schaam me nog al voor daar beneden.
ik scheer het wel maar niet zo vaak omdat ik van die bultjes krijg en straks krijg ik een ontsteking ofzo. ik weet hij vind het niet erg maar toch schaam ik me er voor.
ik durf zelf niet hem aan te raken , ja wel zijn buik maar ik durf niet zo bij hem dat te doen.
Ik wil het wel maar durf het niet -.-
hoe zou ik het beste beginnen er mee?