hallo, ik heb 3maand geleden een jongen leren kennen , hij is super lief en heel vriendelijk, hij steunt me in school en hij helpt me, hij is een super goede vriend gekomen. we wisten dat het moeilijk was voor bijden om een relatie aan te gaan ondanks zoveel redenen 1) ik ben 15 en hij 28 2) ik woon in west vlaanderen en hij in antwerpen 3) buiten kunnen we niet komen ondanks de wet van leeftijdverschil. we doen niets meer dan kussen en knuffels geven, maar toch word dat al niet aanvaard, we zijn er toch voor gegaan en we zijn nu al 3weken samen. ik vertel het tegen niemand dat we al 3weken samen zijn,want ik ben bang voor hun reacties, men ouders weten ook nog van niets, men beste vriendin had het door dus ik heb het haar vertelt, ze raad het steeds af om er met samen te zijn. ik zie hem zo graag en hij mij ook, hij begrypt me en ik hem ook. hij is een pracht van jongen vanbinnen. ik voel me er super goed bij maar voor wat moeten we nu kiezen? 3jaar wachten tegen dat dan alles mag en dat we met niets rekening moeten houden, of nu al stiekem bij elkaar zijn, ik kan hem nu niet zomaar verlaten en ander nemen hoor ;s