Tja maar 1 antwoord mogelijk deze keer

Ik zag toevallig een reclame op het internet van axe en kwam op de vraag die ik me allang afvroeg.
Ikzelf, afgezien dat ik weinig relatieervaring heb, weet aardig wat er in een relatie hoort en hoe ik om moet gaan in een relatie en wat ik precies moet doen, hoe dit komt

tja dats de grote vraag. Maar dat is niet de vraag die ik me afvraag.
De vraag is:
Weet jij wat jij moet doen (of je nou een jonge of een meisje bent), hoe je een relatie moet houden, wat er belangerijk is in een relatie en natuurlijk hoe je je vriend(in) blij moet houden in de relatie (zowel als gewoon als in bed (als je oud genoeg bent

).
Ik hoor veel mensen zeggen dat ze weten hoe ze een meisje of een jonge moeten verwennen, maar toch zie ik vaak zat een relatie in de soep lopen. En meestal is het: Hij doet iets wat ik niet leuk vond, of zij doet iets wat niet hoorden enz enz enz. Maar soms vraag ik me af, als je partner de interesse verliest, heb je het zelf dan wel goed aangepakt? Of wilde je hem verliezen en had je gewoon niet genoeg over voor je relatie.
Geef maar antwoord op de poll, wat het belangrijkst is in het lijstje en vertel daarna maar eens wat jij denk dat het belangrijkst is in een relatie. Want er zijn altijd een aantal standaard regels.
Ik zal zelf wel reageren

maar mijn antwoord blijft geheim, ik wil zien of velen dezelfde gedachten (jah meerdere antwoorden zijn mogelijk) hebben als mij.
Groetjes en ik hoop veel antwoorden,
Steffen
P.S.
ik heb het in dit onderwerp staan, omdat zowel gewone als sexuele antwoorden mogelijk zijn (dit ligt eraan wat ieder vind) en sinds ik het sexuele gedeelte in dit gedeelte van de onderwerpen wil laten, staat hij hier.