Skip to main content

Auteur Topic: Vreemdgaan

h

handsok

Vreemdgaan
OP: 12-11-2012, 20:54
Hallo, ik heb een probleem

ik heb nu al 1 jaar en 8 maanden met 1 jongen.
hij was echt geweldig totdat hij steeds vreemd ging.
hij zoende met 2 andere meisjes en vertelde tegen 2 andere meisjes dat hij helemaal verliefd op hun was en dat ze met hun verkering wilde hebben.

de laatste keer dat hij dat deed was in de zomer vakantie.

het probleem is dat ik hem minder vertrouw met meisjes en het elke dag door me hoofd gaat dat hij met een ander meisje zit te flirten of te praten.
hij geeft niet zoveel aandacht meer als eerst. we spreken als ik geluk heb 1x in de week af. en als ik bij hem ben gaat die gamen.
dus onze relatie kakt een beetje in.
ik hou echt heeel veel van hem maar ik krijg het  niet allemaal uit me hoofd. ik had het telkens zelf ontdekt dat hij vreemd ging want ik las 1x zijn mobiel door en toen vond ik iets en daarom ben ik vaker zijn mobiel door gaan kijken.

kan iemand alsjeblieft me helpen :$ ik wil hem weer kunnen vertrouwen maar ik weet niet hoe ik dit allemaal moet vergeten wat hij mij heeft aangedaan.
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 27 jr
  • Aangemeld: jan 2012
Re: Vreemdgaan
#1: 12-11-2012, 22:13
Weet hij zelf ook dat jij weet dat hij vreemd is gegaan?
  • IP logged

m
  • Meester Lid
  • Man - 37 jr
  • Aangemeld: dec 2009
#2: 12-11-2012, 23:05
Je zou een eerlijk gesprek met hem moeten aangaan en hem de dingen vertellen welke jou dwars zitten en hem uiteindelijk de vraag stellen hou je nog wel van mij ? en of de vraag als hij deze relatie wil voortzetten ? en als hij er aan wil werken om deze een succes te maken ?
Uiteindelijk moet de liefde van twee kanten komen en dan kan je nog zo veel van hem houden maar als hij niet meer van jou houd dan is er geen relatie meer.
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: aug 2012
#3: 13-11-2012, 11:49
Ja dat zou ik ook doen, en als hij maar door blijft gaan, zou ik het uitmaken, nja ik zou het al uit hebben gemaakt na 2keer vreemdgaan.
Als je dit blijft accepteren zal hij dat ook blijven doen, jongens proberen altijd een grens te zoeken, en die moet jij zetten.
Ik vind dat iemand die vaak vreemdgaat gewoon niet echt van jou houd, behalve als hij er een goede reden voor heeft maar die is er meestal niet.

Als je dit leest denk niet meteen dat hij niet van je houd of iets, maar houd dit in gedachte en laat hem kiezen, je zou hem trouwens ook terug kunnen pakken.
Bijvoorbeeld als hij met wat meisjes zit te flirten, kun je hen laten merken dat hij een vriendin heeft dan zien ze hem niet meer staan. ;)

• IP logged
Live, Laugh, Love <3

h

handsok

#4: 14-11-2012, 09:31
Weet hij zelf ook dat jij weet dat hij vreemd is gegaan?

Jaa daar hebben we vaak ruzie om gehad
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal