ik vind het nogal lastig om te vertellen ,omdat er zoveel dingen gebeurt zijn
dus laat ik maar bij het begin beginnen...
5 jaar terug ,kreeg ik een relatie met mijn ex
alles liep altijd gesmeerd ,en voelde gewoon perfect aan tussen ons
ik was haar allereerste vriendje en het was ook gewoon superclose
totdat ze een keer vreemdging,ze leerde een jongen (laat ik maar eerder man zeggen) van internet en sprak daarmee af....
want ,hij was toevallig op dat moment iets aan het bezorgen met zijn busje in Rotterdam
achteraf wilde ze niks vertellen ,en deed ze heel geheimzinnig terwijl we altijd letterlijk alles met elkaar deelden
ten slotte na veel geheimzinnig gedoe van haar kant ,en dat ik door bleef vragen verteld ze dat ze bij hem in dat busje heeft zitten zoenen
eerst zegt ze dat hij plots zijn hoofd naar haar toebracht ,en plots haar kustte
dat ze verstijfde en daarom even er niks tegen deed en toen pas het stopte
daarna verteld ze later een andere versie ,waarbij ze hem direct wegduwt...
en tot slot veranderd ze haar verhaal naar dat er niks gebeurt is en ze hem nooit gezoend heeft...
na het te hebben uitgesproken,vergaf ik haar(dit was een jaar terug) en was alles weer koek en ei
maar nu een jaar of langer later ,blijkt ze weer met hem contact te hebben opgenomen stiekem
van de ene naar de andere dag ,veranderde ze als een blad in de wind
van zacht lief en liefdevol naar hard koud en kortaf
ze vertelde me dat ik moest oprotten,en dat ze voor busman koos
het moment waarop ze het verteld is ook lekker handig ,want momenteel zit ik midden in mijn tentamen week
ik heb gewoon zo verschrikkelijk veel aan mijn hoofd ,maar het enige waar ik aan kan denken is haar...
momenteel kan ik moeilijk slapen ,en voel me gewoon levenloos
mijn hoofd zit er niet bij ,en leren kan ik ook al niet meer
ik weet dat niemand mij kan helpen...maar ik moest gewoon mijn verhaal ergens kwijt