Skip to main content

Auteur Topic: vreemdgaan vriendin

d

duo penotti

vreemdgaan vriendin
OP: 21-11-2012, 11:56

ik vind het nogal lastig om te vertellen ,omdat er zoveel dingen gebeurt zijn
dus laat ik maar bij het begin beginnen...

5 jaar terug ,kreeg ik een relatie met mijn ex
alles liep altijd gesmeerd ,en voelde gewoon perfect aan tussen ons
ik was haar allereerste vriendje en het was ook gewoon superclose
totdat ze een keer vreemdging,ze leerde een jongen (laat ik maar eerder man zeggen) van internet en sprak daarmee af....
want ,hij was toevallig op dat moment iets aan het bezorgen met zijn busje in Rotterdam

achteraf wilde ze niks vertellen ,en deed ze heel geheimzinnig terwijl we altijd letterlijk alles met elkaar deelden
ten slotte na veel geheimzinnig gedoe van haar kant ,en dat ik door bleef vragen verteld ze dat ze bij hem in dat busje heeft zitten zoenen

eerst zegt ze dat hij plots zijn hoofd naar haar toebracht ,en plots haar kustte
dat ze verstijfde en daarom even er niks tegen deed en toen pas het stopte
daarna verteld ze later een andere versie ,waarbij ze hem direct wegduwt...
en tot slot veranderd ze haar verhaal naar dat er niks gebeurt is en ze hem nooit gezoend heeft...
na het te hebben uitgesproken,vergaf ik haar(dit was een jaar terug) en was alles weer koek en ei

maar nu een jaar of langer later ,blijkt ze weer met hem contact te hebben opgenomen stiekem
van de ene naar de andere dag ,veranderde ze als een blad in de wind
van zacht lief en liefdevol naar hard koud en kortaf
ze vertelde me dat ik moest oprotten,en dat ze voor busman koos

het moment waarop ze het verteld is ook lekker handig ,want momenteel zit ik midden in  mijn tentamen week
ik heb gewoon zo verschrikkelijk veel aan mijn hoofd ,maar het enige waar ik aan kan denken is haar...
momenteel kan ik moeilijk slapen ,en voel me gewoon levenloos
mijn hoofd zit er niet bij ,en leren kan ik ook al niet meer

ik weet dat niemand mij kan helpen...maar ik moest gewoon mijn verhaal ergens kwijt
  • IP logged

l
  • Meester Lid
  • geniet van de kleine dingen
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: nov 2012
Re: vreemdgaan vriendin
#1: 22-12-2012, 22:13
Laat die vriendin. Er zijn miljoenen leuke andere meisjes voor je. Als zij zo doet is ze niet echt een betrouwbare vriendin... Succes
  • IP logged

• Meester Lid
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: aug 2012
#2: 23-12-2012, 00:06
Beste duo,

Ik vind het erg rot voor je dat dit is gebeurt, ook omdat bij een vriendin van mij ook ziets is gebeurt.(alleen dan zijn de rollen omgedraait)

Het beste wat je hierbij kunt doen is haar meteen te laten gaan, ik had meteen doei gezegd toen ze tegen jou loog.
In het begin van een relatie moet je de ander leren kennen, en dat kan niet als iemand liegt dan is de vertrouwen meteen weg.
Hoe moeilijk het ook is laat haar gaan en focus op je pw week.
Een meisje komt wel zeker op jou leeftijd.
Zoek er alleen niet naar laat het ontstaan. :)

Plus wie zegt dat single zijn niet fijn is!
Geen problemen geen gezeik, geen dingen die je moet doen...
enzovoort ;p
succes!
  • IP logged
Live, Laugh, Love <3

H

Hope

#3: 23-12-2012, 21:07
Als zij dit je aandoet is het niet het goede meisje geweest of misschien wel niet het meisje waar jij verliefd op bent geworden.

Als z e net zoveel om jou zou geven als jij om haar geeft had ze het niet gedaan. Het klinkt heel erg hard maar ik denk dat het toch wel de waarheid is. Ze is gewoon niet goed genoeg voor je. En er komt echt wel een nieuwe liefde in je leven die je niet laat vallen, die niet zegt dat je moet oprotten, iemand die net zoveel van jou houdt als jij van haar.

Hou die gedachte vast en ga lekker stappen! Dat is leuk en een goede afleiding!
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal