Skip to main content

Auteur Topic: Wat betekend voor jouw een vakantie liefde?

A

Anonimous

Is een vakantie liefde voor jouw echt alleen in de vakantie, of duurt het soms langer dan de vakantie?
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 01-08-2007, 20:43 door redactie »

t

totalwar

Mmmmm heb weinig vakantieliefde :p ik hou et wel bij een meisje dat ik vaker dan alleen een paar weken in het jaar kan zien :p Dus in andere woorden, liefde zal het niet worden, hoogstens een flirt.

Groetjes,

Steffen
  • IP logged

f

fph

nee alleen in de vakantie ben daar na al lang weer vergeten :-\
  • IP logged

B

BNCA_

Dat je iemand dan op vakantie ontmoet en daar heel veel mee omgaat, maar dan ook nog een paar keer afspreken. en msn vragen natuurlijk  ;D
  • IP logged

m

misserica

als je vakantie liefde niet bij jou in de buurt woont zul je hem/haar wel moeten vertrouwen,dat die niet vreemd gaat.
maar het zou wel wat kunnen worden als je echt verliefd bent hoeft afstand geen moeite te zijn je kunt elkaar opzoeken enz..

kussies misserica ;) :-*
  • IP logged

j

janiek

Hoi mag ik vragen hoe oud je bent? :-[ :-[
  • IP logged

v

vakantie-liefde

Is een vakantie liefde voor jouw echt alleen in de vakantie, of duurt het soms langer dan de vakantie?

voor mij is het eigenlijk tot nu toe ook alleen in de v akantie :(
  • IP logged

g

geleflapper

ik voind het een beetje triest eigenlijk om een "vakantieliefde" alleen voor de vakantie te hebben...
Als het een echte liefde is is dat toch niet alleen voor de vakantie  ??? of denk ik nu verkeerd... Nee een vakantieliefde heb ik liever als het niet alleen voor de vakantie zou zijn :P
  • IP logged

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal