Ik lees zovaak op dit forum: "Ik krijg nooit een vriendje of vriendinnetje"
En daarom lieve mensen, heb ik een stuk voor jullie geschreven als steun.
Liefde is niet zomaar iets, liefde is iets dat komt als de tijd daar is. Je kan liefde gaan forceren, maar je moet je afvragen of dat wel is wat je wil. Wil je iemand net zolang complimentjes geven en cadeautjes geven, totdat diegene zichzelf verplicht voelt voor je te vallen? Wil je door meteen de eerste dag dat je iemand kent uit de kleren gaan voor iemand alleen om te zorgen dat diegene je leuk vindt? Wil je elke avond dat je gaat stappen zoenen met 19 jongens zodat je je belangrijk voelt?
Alsjeblieft stop. Zo hoort het niet. Liefde is niet iets dat je op die manier krijgt. Liefde moet niet geforceerd zijn. Liefde ontstaat op momenten dat je het niet verwacht. Soms momenten dat het goed uitkomt iemand te hebben die van je houdt. Soms momenten dat het iets minder goed uitkomt. Maar "If it's meant to be, it will be."
En daarbij komt, als diegene echt de ware is, dan vecht die persoon voor je totdat het jou gaat opvallen. Die persoon gaat echt niet opgeven. Niet tot jij accepteert wat je steeds wegduwt.
Misschien denk je dat je op blond, blank en blauwe ogen valt en is je ware liefde getint, heeft kroeshaar en bruine ogen. Weet jij veel? Liefde komt aanvliegen.
Als je echt van iemand houdt
Iemand alles toevertrouwd
Eén die echt weet wie je bent
Ook je zwakke plekken kent
Die je bijstaat en vergeeft
Eén die naast en in je leeft
Dan voel je pas wat leven is
En dat liefde geven is!
Heel veel liefs, Hope.
Ik heb het beste met jullie voor! En wens jullie het allerbeste toe.